Wednesday 24 November 2010

♥ Jalan Jalan Cari Present ♥



Pergi Jusco cari present coz esok kan birthday Shahqir then payaz pong
nak beli mainan nenek dah janji arghhh syokkk betol lar bebudak ada ajek nenek
nak belikan mainan aku yang katogeri ini pong dah tak boleh beli
so cari mencari aku sendiri buntu seyy nak belikan apa ini lar yang aku rasa
bila time Birthday penin tak tahu nak belikan apa coz semuanya dah ada barang
complete jadi mau belik apa lagik...penin sudah and last last aku belikan
tempat board ley conteng conteng tapi mum bayarkan lar hahahha blom
kilejo so how nak bayar next time lar ek....
jalan punya jalan apa nak belik ek si payaznya sendal dah putus entah macam mana
boleh putus pon aku tak pasti haishhhh ganas sungguh bebudak nie lar
then beli lar sandal garfield colour white cute sangat dah ler si budak kecik tu
pakai baju bee chomey jek asyik kena buli dengan aku aje taw hahhahahahah
then payaz berdiri dalam troli aku plak nampak sylvanian Families benda tu
cute giler dulu aku asyik usha ajek tapi harga mak aiii mahal giler siot
satu item ajek RM 60 ++ rumah kosong jek about RM 2++ tu belom masuk
item perabot lagik arghhhh aku nak beli tapi mana nak cekau duit beli
harga tak menentu paling komek pon murah RM 20 ++ giler aduhaiiii
then si bek cakap boleh beli letak kat kereta taraaa idea sudah sampai so aku memula
just beli 1 item sahaja gambar gegurl cute apa then ala nak letak mana so cari lar
apa yang boleh tempat then nampak ada besikal hah orait gak sekali ada kat dalam
bakul tu ley letak baby so amek yang baby then fikir nak letak mak bapak gak lar
last-last aku amek ikut kiraan family adik beradik aku hah ini lagik syokkk
complete without sis in law dengan anak-anak buah uwaaa sapa nak seponser i
untuk beli semua complete urmm berangan ajek lar uhuk uhuk uhuk i nak
complete set satu rumah siap semua perabot yang duduk dalam tu cuma cikit jek
maybe aku boleh beli seciput demi seciput kot tapi kat Jusco tak banyak
sebab tak de orang kot nak beli tapi kat KL hurmmm syokk rabak seyyy coz banyak
semua jenis ada aku ingat nak cari kucen tapi kucen plak tak de urmmmmm
boleh tak beri apa i nak nak shopping baju dengan nak shopping beli benda alah tu semua
ohhh plss plsss i want it tapi mana nak sumbat ek datang bebudak jahanam plak
urmmm terpaksa lar beli tu untuk letak dalam kete satu family tak pe nanti kalau pergi
KL aku nak cari lagik sama jugak tapi kali nie patern lain cikit urmmm tak pe lar
ada 2 or 3 jenis lagik satu mana aku nak cari silikon tembak tu ala yang orang selalu
buat hantaran gunakan benda tu untuk lekatkan hah tak pe kat Carrefour ada nanti lar
aku beli 1 coz aku ada niat lain gak nie then mum kata suruh cari bunga kecik kecik untuk
hias orait gak idea mum tak pe nanti aku try usahakan untuk mencari bunga bunga kecik
tu untuk hiasan nanti boleh lar bertukar tukar huwaaa silap ari bulan orang kata tak pernah
dibuat orang buat seperti itu tapi kiut apa mengambarkan family pluss tu my muchuk
so i can buat apa sahaja hahahaha aku ada niat lagik untuk buat macam gitu
orait esok aku try pergi jap carefour urmmm akan diusahakan cewahhhh
then si payaz membebel panggil aku adik adik suruh amek dia...dia pong nak join dengan
aku tengok benda alah tu sekali sekali pergi dekat pandai plak keluarkan satu kaki
haishhhh dah besar sudah then sebuk nak turun tak mo dukung nak jalan yang part
kelakar tu bila dah turun pergi amek barang-barang yang dia rasa beshh masukkan dalam
troli semua benda semua dia masukkan mana dia tak nak dia buang urmmmmm
notty ek nak kena geget tak...??? pastu pandai plak gurat awek actually budak pompuan
tu kiut sangat chomey ajek budak tu pon boleh berhenti nak join tengok sama
hah nanti payaz dah besar dah kerja nanti payaz cari budak pompuan tu ek
then payaz kahwin dengan dia uwaaa sadis seyyyy
aku asyik buli tak nak kasi dia jalan aku dukung dia mengamuk gamuk mintak
lepas nak turun pastu dengki amek spek aku kasi kat mum geram taw.....
then aku nak survey lappy Asus so after that pergi Memory Land nak beli sampul
hadiah untuk wrap lar si bek yang bikin aku tak pandai sangat bab-bab macam gini
pastu aku memang nak beli keychain bayangkan dari hari pertama si muchuk dengan aku
keychain asyik jahanam ajek ganas tak sampai aku beli yang dino punya pon
jahanam entah macam mana boleh jahanam pon aku tak taw lar stress ajek aku
then aku cari punya carik suruh payaz pilih lepas dia dah pilih aku pon tanya lar
apa yang aku tengok cute mesti tak de plus aritu sis ada beli bear yang couple untuk
valentime day then dia kata ada stok baru so aku pon tengok lar urmmm ada banyak
tapi aku tak pasti kenapa mata aku tertarik tengok colour red tu yang aku amek
red then tukar keychain amek patern yang sama wawawawawawa pastu
sengaja nak kasi kunci memekak pi tambah lonceng 3 ketul colour red jugak shuke shuke
aku blah dulu pergi letak lonceng so lepas settle aku pi balik tengok si payaz ada syok
baring atas bantal froggy hah sama lar dengan kete ibu froggy syokk ajek
muka pon muka penat then sebuk nak milk nak milk then masa dalam perjalanan
ingat dia nak tido dengan mum so kasi duduk belakang tapi tak nak tido nak ke depan
okey lar aku amek dia duduk depan so payaz sebuk suruh tepuk tepuk rupanya
dia suruh aku tepuk tepuk dia memang tak nak kasi tido so aku geletek geletek payaz
ketawa terlekek lekek then tetiba senyap rupanya dah tido nak jugak tido bawah tiak
aku haishhh budak kenit tu nak gak ada bau aku untuk sleep tak nak susah kan nenek
sebab nenek sakit pinggang karang untuk buat macam style aku then sampai aje rumah
still tido so slow slow bukak seatbelt then angkat dia letak kat bahu lena aje tido
then masa nak tukar tukar baju dah bangun nanes nanes nak milk aduhaiiiii
then payaz balik jugak rumah dia so muka sedih ajek babai nenek pastu salam nenek
kasi muka untuk nenek chium kiut taw budak kenit geram ajek aku then babai babaik
nenek nak solat then masa kat gate tengok nenek kat tingkap sama ada nenek tengok
atau tak lepas dah nampak nenek ketawa gedik gedik aduhaiii kenit kenit
pak tam siap bawak bantal bushuk payaz yang paling busyuk bawak pergi Serdang
payaz muka sayu ajek entah lar si kenit nie suka sangat buat muka sayu entah kenapa
pon aku tak pasti then lepas semua dah balik lepak lepak bilik mum so itu yang jalan
kan projek buat kumpul kumpul tu kiut seyyyy tapi belom gam maka senang jatuh
tu yang kena pakai gam silikon supaya tak jatuh lagipon benda tu kan melekat harap
harap menjadi lar....

No comments:

Post a Comment