Wednesday 10 November 2010

♥ Ouchh Sakit lar ♥

Hari nie si payaz kena inject miahahhahahhahahha
sakit kan sebelum masuk gembira ajek hati ketawa-ketawa
bila dah kena kuar aje melalak-lalak macam apa tak makan dipujuk
kasi air soya bean pon tak mo heheheh last-last kasi pap ( puting )
hehehhehehe alololo ciannya payaz actually memang tak rancang nak ikut
then mum tanya nak ikut tak tengok nenek opkozz i nak risau hati tengok keadaan
nenek lepas semalam diah cerita keadaan nenek mum kata nak tido sana beberapa hari
then mandi-mandi siap nasib baik dah charger iPod yang beli kat Dubai
so adjust kereta sebab daddy hantar kereta kat sis sebab dia pergi keje tak mo
bawak kereta sebab kena letak coupon dia kata rugi chehh kedekut btol
so lepas settlekan apa yang patut baru pergi ke sepital dulu baru masuk Singapore
payaz kena inject di peha hehehe sakit tu aku yang aritu beberapa bulan kena inject
pon terasa sakit jugak inikan plak si kecik hehehehhehhe
nanti 18 bulan kena inject lagik aduhhhh melalak lagikkkkk
nasib baik masuk Singapore tak jam tapi sedikit jam maa kat imegresen s'pore
paraz masa tu dalam bakul tempat tido tengah hayal steeemmmmm
then dia bangun tengok lori sambil geleng geleng kepala notty dan kiut
pastu aku kata paraz gud boy kan dia mengangguk pastu aku usik kena inject tak
nangis kan dia mengangguk hahahha habis nape tadi nanes sayang....????
sampai ajek rumah mama payaz membuang habis penuh pampers pastu tak mo
duduk diam-diam nak duduk depan hahaha pampers penuh dengan sisa buangan
lagik mau duduk euwwwww penuh sudahhhhhhh hehehhehehhee
lepas dah bersih-bersih tukar baju minum yakult aku dah amek yakult grape
then si payaz jalan-jalan sekali air tertumpah and jatuh dah melalak-lalak macam apa
pastu duduk diam-diam makan goreng pisang aku bedal goreng pisang, keropok
dengan cendawan goreng 2 kali air teh...4 kali teh oo pastu campur yakult payaz
and jus apple ini telah membuatkan perut aku mengeladak sakit hahhahhaha
mama masak lauk daging masak kicap aduhhh lama tak makan daging masak kicap
tapi tak makan banyak amek nasi cikit ajek sebab dah melantak goreng pisang banyak
perut dah full hahahhaa tangki penuh makan banyak sangat hehehehhe
duduk melepak dengan nenek hehehhe best taw ari nie nenek pegang tangan
aku kejap kejap pegang kejap tak pegang perkembangan positif selepas minum susu
yang doktor sarankan aku suka cium mata nenek nanti nenek pejam mata rapat-rapat
then mum cakap " mak dah nak balik nie nanti mak bukak mata aya dah balik mak bukak
mak mata heehehheeh ok mak bye mak " laju aje nenek bukak sebelah mata hehhehe
chomel sangat bila mum ada nenek tak buat napas macam menakutkan pastu
aku amek presure tekanan darah hahahhaha benda yang selama nie tak kuasa nak melayan
tak berminat then boleh tak main benda alah tu test tekanan darah kat sapa yang nak
mum kata nak tido sana untuk beberapa hari sebab nak dekat dengan nenek tapi
entah tengok lar macam mana keadaan dulu huhuhuhu sedih aje muka nenek
tapi masa balik nenek suka kalau semua ada dekat dengan nenek maybe nenek rasa
semua ada amek perhatian dengan sayang kot tapi memang kami sayang and amek
perhatian apa ingat lagik dulu bila balik sekolah nenek bukak pintu gate tunggu aku balik
dari sekolah then bila balik nanti nenek suruh tukar baju ajak makan sama-sama hehe
happy ajek rasa nenek jaga suka shuka shuka...nenek miss nenek nya voice
cara nenek layan macam dulu beshhhh sangat nenek cepat sembuh yee......
kazen aku tanya aku ada blog ker aku jawab tarakkk hehehheehe tak pe tak pe
tak perlu tahu rahsia alam ehhh rahsia diri aku payah kalau kazen kazen nie taw
karang pecah apa yang aku story sungguh bahaya so sebab itu sekarang aku sudah
tidak letak URL kat fb ker myspace ker friendster ker...karang jadi isu pasal
kandungan blog aku nie hehhehehehe tak pe demi keselamatan susah......
malam nie kena tido awal tak ley dengar Misteri Jam 12 malam sebab esok nak
bangun pagi koz nak amek result UPSR babam hehhehe berdebar-debar seyyy....
apa keputusannya nanti nak tahu kena tunggu esok lar.....k nak letak noktah chomel ..

No comments:

Post a Comment