Monday 29 November 2010

♥ Merempit Bersama-sama ♥

Actually story nie ari Jumaat tapi disebabkan aku tak online maka
aku membebel jadikan story hari senin lar ek....kira boleh lar
aku berjaya jugak drive masuk Singapore Alhamdulilah kebetulan
tengah jam ohhhh hampeh sungguh boleh plak jammed tak per lar
demi nak belajar aku sanggup redah cewahhhhh
mengigil lar jugak kaki nak menahan sebab benda baru so takut tu memang
lar ada so dengan hermah dan cermatnya aku drive walau mengigil gigil
sepanjang perjalanan Alhamdulilah tak ada masalah plus tetap maintain ajek
walaupon di ajarnya di tempat yang agak sukar memerlukan kepantasan
then masa nak wat autopass tu parking aku still tak betol sampai polis kat situ
usik tanya ada pemandu ada lesen tak cett kalau tak lesen macam mana saya nak
drive pak cik.....then kazen aku kata ada cuma bese lar baru lagik so paking
belakang belom pandai lagik baru pon tak baru dah lama about 9 bulan lebih gitu
kalau tak silap lor so katogori tak baru kan sob sob sob so dengan selumbernya
rilex ajek pergi buat autopass Alhamdulilah settle sudah so berhati hati jugak
drive kena check boonet so selumber kuar bukannya ada apa-apa kosong sudah
payung pon lesap jugak haishhhh kat rumah nie asyik payung payung payung
selalu ajek tak de walau dah berjuta kali beli tension seyyyy aku siap suruh mum
belikan 2 extra payung sambil mulut membebel bebel bising sapa yang pinjam
payung aku tapi tak kasi balik buat reta sendiri stress taw tak.....!!!!!
so sampai ajek rumah mama sambil aku senyum walau dalam hati ya Allah takutnya
so atek kata nak ajak pergi Yishun untuk trading kening dia actually tujuan nak
masuk Singapore ada 2 sebab yang pertama opkoz nak belajar drive yang second coz
yang kazen orang masuk meminang hah kahwin jugakk walau dia bising tak mo
nikah awal-awal so depa pon ada list barang barang hantaran aku plak syok
tengok tv memula Al kuliah pasal Cari Jodoh haishhhh then bukak cite cina ada plak
cite pasal kahwin nie apa kes nie haishhhh sabo aje lar nak usik nenek, nenek plak
tido tak pe lar then kazen aku panggil panggil kata duduk dengan dorang belajar
tengok apa jek nak list barang-barang hantaran nanti bila turn aku senang
erkk tak de kena mengena lallalalallalalla then kitaorang lepas tu pergi Yishun
aku, atek dengan kazen aku si Dhiah giler babeng seyy aku merempit di jalan
sepanjang si Muchuk dengan aku tak pernah seyy aku pijak minyak sampai ke
100 KM tapi disebabkan syokk jalan lenggang tak de lopak sana lopak sini
plus kalau nak tukar line senang ajek just signal boleh tukar dorang beri way
kalau kat Johor cian aku dorang tak pernah nak beri way sebaliknya dengki aku
pijak minyak kasi laju supaya aku tak boleh nak masuk line menyampah taw....
so selumbernya drive lelaju ehem di tempat yang boleh untuk drive laju sahaja ya
tapi masa nak balik tu something terjadi so aku tak dapat nak drive
benci lar plak urmmm sabo aje lar tak pe lar nanti belajar sendiri masa balik tu pon
kol 11:45 malam sampai rumah so tak dapat nak online maka aku terus tido
sebab sabtu kan nak pergi KL....

p/s: ari sabtu tu jugak aku dapat debit card seyes lawa gilerzz....story lelain karang
aku update nak kuar amek spek yang dah siap pastu nak cari beg kerja lepas tu amek
belanja rumah dapo toilet dan seangkatan dengannya

No comments:

Post a Comment