Thursday 18 November 2010

♥ Botak Sudah ♥



" Tidakkk plzzz plzzz plsss jangan potong rambut jadi botak "
hahahhaha paraz dah botak baru aje kejap tadi abis kena kutuk pekan
dengan bapak dia ceettt pic nie aku amek masa bawak paraz jalan-jalan
sis yang drive aku pangku si kecik demam dah ok tapi masih tak berapa nak sehat
asyik menangis ajek bila rasa tak kena menangis itu aje lar yang taw
pic atas versi depan manakala yang bawah tu versi belakang disebabkan oleh
maybe tak duduk diam-diam kot tu yang rambut depan jadi macam pekan hahhaha
nanti aku nak bulik letak rantai macam pekan tu mesti chomey miahahha waitt aku buli
bawak jejalan sebab paraz pegang kunci kereta sis nak ajak jalan lar tu budak kecik
tu kan taw sapa-sapa punya kunci kereta akunya kunci kereta habis dok kerjakan
mencungkil apa yang ada lobang miahahhahahha sabo je lar taw plak tu mana nak
masukkan kunci kereta sabo je lar...
selalunya bila dalam kereta tak taw duduk diam suka main gear tapi tadi diam ajek
tengok luar baring atas dada risau plak aku bila si kecik nie diam ajek
Paraz cepat-cepat lar baik sakit aktif balik mulut tu membebel bising-bising balik
risau seyyy bebudak yang dah bese active tetiba senyap ajek sapa tak risau
maybe sebab baba dia nak kena kerja luar dalam beberapa minggu tu yang buat
si paraz nie nak manja lebih dengan baba dia maybe sebab dia kalau sakit
dekat seminggu lebih baru baik bila part makan ubat aduhaiii punya lar susah
jalan tengok ayam hahhahahha apa je lar tengok suasana luar diam ajek
then balik rumah muka sedih sebab nak pergi jalan-jalan lagik hurmmmm
masa masuk dalam froggy ibu dia hon kaw-kaw seyyy aku ajar suruh dia buat
ala lagipon dia memang pandai bab-bab nak hon kereta main vipper semuanya
taw macam mana nak godeh-godeh boleh plak jiran kerek sebelah bising suruh
berhenti hon kereta WTF lar apa ingat kawasan rumah nie ko punya bapak ker
nak suruh orang senyap tak kasi rumah aku buat function apa tah lagik renovation
sebuk jek bukannya guna duit kau pong kecoh btol jiran kerek aku siap suruh maid dia
bagi taw bibik suruh senyap suka ati lar sebok btol euwww rasa better pindah lar
buat menyemak ajek kerek giler babeng btol ikutkan ati tengah marah selumber
aje aku suruh paraz hon je lagikk pi blah lar nak kerek dengan family aku konon
tak pe tak pe aritu aku punya geram sengaja jek aku dok tayang si muchuk miahahha
bukannya nak berlagak abis kalau dah kerek nak mampus aku buat jek lar
jiran aku yang cina-cina nie semua boleh lebih kurang dan tak kerek tapi si sebelah
tu dah ler melayu boleh kerek kaw-kaw cettt berlagak sangat lar tu
entah lar aku pon tak taw lar pe masalah dia sejak sejak renovate rumah dia makin
sombong dan dengan berlagaknya hahhahaha jelez maybe gasak lar bukannya
guna duit dia pong saja lar tu sabo aje lar aku nie taw........!!!!
eley tak heran lar wahai jiran kerek ingat aku heran sangat apa nak tegur
orang macam gitu memang kena kasi ajar sedikit dengan cara yang sama iaitu kena
kerek jugak hahhahahhahahhahhaha.........
urmmm tadi call babam nak bagi taw pasal code serial microsoft word dengar bising
bising rupanya si shahqir tak nak pakai baju asyik nak berdiri ajek mula dah start
nak try jalan maybe 25 nie shahqir dah boleh jalan macam style biga esok birthday
hari nie dah pandai jalan lagi pon semalam masa rumah mama shahqir dah start nak
menapak satu per satu hahhaha tinggal tunggu paraz dengan shahqir pandai jalan jek.....

No comments:

Post a Comment