Friday 19 November 2010

♥ The cuties BOY ♥

Nenek, banyaknya lobang-lobang nanti Akir tampal

Which one is better sweet or panadol

Let's Open it oo it's a sweet nenek i want some

U want some i will gave u but plss ask my nenek can or not

Hasil bully daripada didi masukkan pap dalam pampers Ohh pap

Menunjukkan betapa beratnya pampers yang mengandungi hasil buangan

Full plss changer my pampers...

My chicken pop plss go away from my body







Gambar menunjukkan hasil buli dari aku miahahhahaha

ada banyak lagik tapi kebanyakkannya sensor so cikit-cikit nie boleh lar

urmm chicken pop paling besar ada kat belakang masih lagik tak hilang-hilang

yang kecik kecik ada yang dah hilang ada yang masih bertanda

kak eta datang tu yang bulik shahqir amek gambar macam gini

gambar di ambil masa lepas santap nasi lemak Johor Jaya yang kaw-kaw tu

Shahqir pon join sekali makan kak eta suruh letak sikit sambal mak aii kenit

belom setahun lagik dah makan pedas-pedas ek kasi isi ayam semuanya masuk mulut

kunyah punya kunyah tapi lambat sikit lar ye lar gigi atas 6 batang gigi bawah 2 batang

habis kunyah senyum tunjuk gigi kiut sangat rasa macam nak geget-geget ajek

pampers jangan dikata full giler dah londeh macam ape nasib baik blom pandai jalan

kalau tak mesti lagik kiut dah ler kiut pampers londeh jalan terkedek kedek

pantang nampak nenek dah pandai nak konker sorang sorang abis jelez babam

nak pakai baju pon susah larik jek merangkak pergi tempat lain haisshhhhhh

diam ajek tadi petang baring atas badan aku tengok cartoon sementara babam

buat homework hehehehehehe asal nak kacau babam aku tarik so tak dapat lar nak

mengacau duk diam diam tengok cartoon siap gengam tangan aku kekeke layan

kan aje lar asalkan nak duduk diam diam tak kacau babam buat homework

tu yang lepas makan minum air sampai tumpah tumpah basah habis nenek dibasahkan

aku nak basuh tangan pon melalak tengok aku pi dapo hahhahahhaahha

lepas dah basuh tangan amek dia masuk bilik aku tu yang berlenggeng aje pakai

pampers suka plak tu notty taw tu yang amek camera snap snap amek gambar

pastu dah rasa macam nak tembus masa tu kak eta dah habis makan nak masuk bilik

so pergi hantar shahqir si didi plak bukak pampers hurmmm habis sudah cepat-cepat

masukkan dalam toilet lap-lap badan beshhh plak tu tengok tu yang amek gambar

tapi itu sensor lebih bahaya tu hahahahhaha masa nak siapkan pon susah merayap aje

tak nak pakai baju nak bogel notty ehhhhhh lepas dah siap baju seluar panjang

beli umo setahun dah kena lipat-lipat kasi pendek gedik sangat mengendeng ajek

dengan nenek then ketawa-ketawa pastu panggil kiut kan macam nak geget ajek taw

then kak eta suruh dia jalan tunjuk kat mum dia tak nak sebaliknya merangkak

jalan pi dapo masa tu dapo memang gelap tak de orang apa lagik dukung dia

hantar kat bilik mum tutup pintu tak nak kasi dia merangkak tu yang main

atas katil pegang then jilat-jilat ingat lollipop ker nak jilat-jilat then nampak

sweet fisherman friend ok ubat nie sangat bagus kalau tekak gatal dan jugak batuk

tapi aku tak suka sebab pedas dan pahit tak sedap then shahqir main dengan sekali

panadol siap masukkan dalam mulut pantang alpa sikit mula masuk dalam mulut

nakalll sangatt taw then merangkak kuar laju betol kak eta cerita kalau tak sempat brek

nanti bontot ternaik untuk kasi berhenti hehehhehehhehehe macam-macam pe'el

aku suka chium chium dia taw ala dengan payaz pon sama hah tadi aku pi hantar

froggy sis pinjam coz kete dia pi sebis si muchuk duk umah karang apa-apa hal

leceh lar plak then jumpa si payaz dok syok tengah mandi per lagik suruh ika cepat

cepat settle kan dia coz i nak kerjakan dia wahhhh lepas mandi tengah lap-lap merayap

kuar dengan bogel euwww shame lar dear then sis dukung dia aku pon kerjakan dia lar

dukung dia selamba dalam keadaan bogel kalau dia kencing habis lar aku

apa lar nasib tu yang dukung ika sapu lotion bedak boleh plak si paraz cubit pipi aku

then masa nak balik tu muka sedih ajek papai pon dalam keadaan sedih si kembar

berdua nie memang taw pandai buat muka sedih gerammm seyyyyyy

biga lagik lar masa dalam keadaan berlengging tu masukkan pap dalam pampers

dah kena cuci kaw-kaw di selitnya hahahhaa nasib baik shahqir tak nampak

karang kalau nampak rentap terus masukkan dalam mulut kan kotor ada hawe hawe

kencing urmmm macam macam lar dah pandai gado suka gado dengan didi tarik rambut

cubit lar macam macam lar di buatnya kekadang cian plak tengok kena bulik dengan

babam dan didi dorang siap cakap lagik celebrate birthday shahqir kat tepi longkang

babam lagik nak kasi sapa-sapa si shahqir cian kan aku selamba cakap shahqir jadi

anak aku jek lar hahhahahaha berapa banyak daa mau jadi anak aku...

tapikan si shahqir nie kalau dah duduk rumah nenek extra bila balik rumah tak nak

duduk sendiri diam-diam tengok cartoon tetap maintain nak dukung kat sini semua

layan dukung dia mana kasi lepas bukan apa takut jek silap pandang karang jadi lain

tu yang manja extra jangan nanti bila kak eta dah pindah shahqir pon sebuk sebuk

angkat ehh seret selimut nak ikut jugak sama macam babam dengan didi dah meriah

rumah nenek dengan cucu cucu seramai 5 orang itu hurmmm kalau tak masuk 6

tapi dua-dua kali itu jugak lar tidak kesampaian tak per lar anggap jek tak de rezeki

lapo lar plak padahal dah bedal nasi lemak pon lapo lagik apa lar perut nie....!!



p/s: Jiran kerek aku makin kurang ajar seyyy geramnya aku rasa macam nak tenyeh

tenyeh pakai cili padi yang pedas kaw-kaw tu biar dia taw menyemak pindah lar

duduk dalam hutan.....!!!!

No comments:

Post a Comment