Saturday 20 November 2010

♥ Lipat Melipat ♥

Tajuk melampau betol nama sebegitu kan...??
Jepun suruh pergi opis tulun lipat lipat kertas
so pergi lar about kol 3 setengah gituk kebetulan time tu aku tengah
mengayut kat hp dengan si Fad berbual punya berbual then kena pergi opis
mum suruh pak tam yang datang amek karang drive muchuk balik asing asing leceh
tu yang lepas makan semua tunggu pak tam datang amek sambil buat muka
bosan then sampai jek ofis aku buat kerja sambil blur blur melayan diri sendiri
so lepas settingkan semua tak boleh jepun call cikgu rashid minta tulun adjustkan
so kejap jek tu sis pon sampai balik dari kerja terus datang opis miahahahahhah
then tangan tak berapa nak ligat buat kerja so cikgu rashid sampai terus say hye kat
kitaorg miahahhahaha lama aku tak jumpa dia masih sama lagik muka dia
then hampir setengah kertas dilipat lipat adol pon datang si botak datang
mak aiii si botak gedikk ada ke bapak dia kata nama smothy kat awek awek yang
baru pindah bila awek awek tu bersuara dia mintak kuar nak pi tengok notty ehhhh
lepas tu adol duduk atas kerus niat di hati nak mengacau miahahahahhahaha tak dapat
jett nak kacau so dia tengok buku car then mulut bebel apa jekkk aku dukung dia
sambil duduk lar tu pon nak gak kacau kertas kertas so tak kasi nampak bapak dia
terus turun pergi kat bapak dia then aku usik eley macam lar dia sorang ada bapak
orang lain pon ada bapak jugak taw nak tunjuk lar tu yang tu adalah bapak dia gedik x??
geramm jek macam nak geget geget jek bapak dia kata bila anak dia botak nampak
gangster hahahahha memang pon tak kena lar muka adol bila botak tak kiut
lepas santai santai buat kerja sambil kutuk si adol miahahahhaha bukan kutuk just
cerita kenakalan dia ajek so lepas cikgu rashid abis kerja dia pon jalan ke arah
kitaorang sambil tanya buat apa sekarang urmmmm apa perkembangan ek
jawapan aku paling tak boleh blah aku cakap aku dah jadi suri rumah tak bertangga
kerut kerut plus terkejut cikgu rashid then tengok muka aku macam tak percaya
hahahhahaha suka usik dia then aku cakap lar tak de lar tak lama lagik dah nak start
kerja miahahahahhahaha sis plak berstory pasal kerja kat Puvan dulu doktor
paling tak boleh blah seyyyy nasib baik bukak klinik sendiri kalau kerja
kat sepital entah macam mana opss termengumpat lar plak boleh gituk....???
nak tunggu kerja settle punya lar lambat rasa nie pon kena tido awal esok
nak sambung tapi entah mata nie tak boleh nak tido lar plak uhukkkkk
pastu aku tadi bedal nasi goreng USA dengan air tembikai laici tapikan air tu
kat aisbox opis taw untuk buat esok minum sambil buat kerja tapi lar kan
bila dah start kerja tak akan ingat nak minum air hahhahahahahaha
lenguh tangan nak melipat lipat kertas adjust adjust kertas semua hamekkkk
lenguh giler tapi tak pe dah kena buat so jangan complain stopp bukan complain
tapi just berkata Aida lagik ehhh kak Aida kena terus balik kota dah ler rumah jauh
ke dalam urmmmm masak pompuan rilex jek aku pon nak macam gitu lar
maksudnya rilex jek drive walau dah malam giler masa lipat lipat tu
boleh plak fikir jangan lar sis kahwin nanti kad kad kahwin kena lipat lipat macam gini
berkotak kotak pastu dengan bunga untuk apa-apa aje lar ohhhh tulun surrender
sis ko kahwin jangan lar buat macam gitu plss semuanya complete siap leceh lar
berkotak kotak sis lagik sedap mintak bakul terus mana nak mencari bakul haiissshhhhh
macam-macam seyyy apa-apa aje lar...
urmmm apa yang semalam aku membebel tu kan semuanya dalam proses nak buat
satu persatu doakan aku berjaya ek...berjaya untuk mengesan cukup jek lar.......

No comments:

Post a Comment