Monday 22 November 2010

♥ Time to Practice ♥

Nak gedik untuk beritahu bahawasanya ( ikut tarikh 21.November.2010 )
kejadian baru ajek sebentar tadi tapi sekarang nie ikut tarikh 22.November.2010
so just gitu-gitu ajek lar ek huhuhu nak gedik jugak just nak habak mai bahawasanya
i kerja overtime dari kol 10 pagi sehingga 11:48 malam hahahhahaha
sambung kerja lipat melipat lar leguhnya sapa nak tulun urutkan...???
jap ehh nak wat iklan perghhh giler lar mana lar dorang dapat nama blog aku
dari twitter jap aku kasi link http://twitter.com/bogellucah giler taw
tak pepasal aku melucah pepagi alam nie ada jugak orang buat twitter bermotifkan
sebegini tujuannya ialah pasti orang akan ramai follow tak kose aku tak pepasal
ada gak search dari belog aku pasal benda benda nie memang keji taw belog aku suci
tak main lar benda benda macam ginik apa jekk stress aku dah ler dari referrals
plak tu haisshhhhh aku bukak nuffnang tengok apa yang best sekali check ada benda tu
euww aritu kena mangsa rakusan abang ipar merepek seyyyyyy mintak jauh lar
tu semua choyy choyy choyyyy....
ok sambung balik pagi tu memang aku week giler mata punya lar rabak mengantuk
tahankan diri ajek untuk menahan diri orang kata benda-benda macam gini untuk
latih diri kita nanti bila dah kerja macam mana so kena lar practice right
tangan memang lar lenguh tapi tetap kuatkan diri jugak hahahhahaha lepas makan
tengah hari dah lincah usik sini usik sana urmmm tengok bebudak tu semua jenis
kalau usik tak kesah sebaliknya akan sama sama mengusik bagus lar ek macam gitu
bila kertas menimbun memang lar penat lenguh tapi bila kertas dah habis lepak semua
masing masing mula lar buat bermacam-macam aksi kutuk mengusik
tapi aku kaw-kaw usik si Hapis ( bakal abang ipar tak menjadi ) hahhahahahhha
kaw-kaw seyyyy tapi bila dorang dah balik sama-sama lar buat kerja tu pon
still kutuk sebab stapler tu asyik problem bila ada kat tangan dia tapi bila aku
or orang lain pegang boleh itu yang semuanya kutuk kata stapler tu ada jantina tak suka
tangan lelaki nak tangan pompuan sebab dibelai belai hahahhahahha amekkkkk
bila dah tak de kerja means sementara tunggu kertas diprint di potong bukak tenet
bukak facebook bukka youtube nyanyi nyanyi syokkk sendiri bila youtube
di tangan aku habis semua lagu jiwang-jiwang si hapis geleng kepala tengok aku hahahaha
siap request nak lagu dangdut hahahhahaha bila tanya apa tajuk boleh plak kata tak
tahu hahahhahahaha semuanya request aku playkan lagu wahhh konon nak jadi DJ lar
plakkkk kann poyoss jek bila dah makin malam masing masing buat kerja mata stimm
kejap muka stim menahan mata kejap muka serius kejap main main kejap duduk kerusi
kejap duduk bawah kejap berdiri kejap tertonggeng kejap tidak hahahhahahha
pastu keluarkan ubat stapler letak tepi karang tercucuk kaki kang berdarah tak pasal
pasal macam-macam lar kuar brousher kuih raya lar sebabnya malam semalamnya
dengar lagu raya yang ada dalam pendrive hahahahhaahhahahha
kata ajek penat kan tapi tak reti-reti nak tido sebabnya entah lar ek nak tido
tapi tak boleh walau dah bangun awal pagi hurmmmmmm tak pe lar
kasi aku melawat tapak-tapak site hahhahahha urmmm apa-apa aje lar ek
Jommm makan biskut Lexus Chesse pssst tak lapar tapi nak mengunyah macam
mana tu...?????

No comments:

Post a Comment