Wednesday 24 November 2010

♥ Baru Balek ♥

Psst pepagi kol 3:35 pagi aku baru balek dari ofis motif...???
kerja yang lipat melipat belom habis so aku pergi ofis kol 11 malam
sebab mama dengan dhiah datang rumah so tak sedap lar nak pergi
walau pak tam kol punya kol suruh pergi kata kerja belom siap jadi tak sedap
kan then pas dorang balik terus serbu ofis then sebelom tu singgah rumah pak tam
hantar beg coz dorang pagi nak gerak pergi activiti pameran mereka lor
sampai jek opss Ustaz ada Along pong ada hurmmm ramai nya huuhuhuhu
mum plak kata alamak Ustaz ada mum pakai sempoi ajek miahahhahahha
aku kata ala tak pe dah malam so pakai baju tido aku selamba jek pakai baju tido
hah pedulik apa aku datang nak buat kerja then setelah di agih agih kan kerja
kol 2 pagi sis, mum sama bibik balik mum mata dah kecik kebetulan sis nak kerja
so tinggal lar aku, dad, jepun, pak tam dengan along uwaa sorang ajek pompuan
I am heroin miahahahhahahha settle kan kerja uwaaa sakit nya kaki ku
tulun urut kan nasib baik settle jugak before 4 pagi dah settle nie aku
kol 4:17 pagi pon belom tido sebab nak transfer gambar-gambar nak edit edit cikit
twitter hurmm kazen aku ajak bikin so bikin ajek lar lagipon yang lagik satu tu
privasi aku hoccay boleh gituk...?????
kerja aku stapler, lipat melipat, susun dalam kotak hahhahahaha
banyak hoccay turun naik turun naik tapi tak kurus kurus jugak motif kerja cikit
macam gitu nak kurus dalam masa yang sama urmmm apa daaaa
along kerja stapler kesian malam raya haji accident habis sudah calar balar
habis lar parut tak hilang miahahahhahahhaha so nasib baik boleh stapler
cikit cikit lagik satu tangan yang luka tak boleh aku usik nasib baik kete auto kalau
manual kan susah then dia bagi taw boleh gerak slow slow tapi lambat lar tukar
gear urmmm tu lar bawak motor nie kena selalu berhati-hati kekadang bawak
cermat tapi orang lain plak langgar dalam kes along nie tak pasti sapa salah sebab
dengar pak tam cerita dengan hapis aritu orang yang langgar coz along di tempat
yang betol urmmm entah lar ek tak taw nak kata aper.....
pssst pak tam dengan jepun tak tido sebab kol 6 pagi karang dorang dah nak gerak
nie dah kol 4 pagi lagik 2 jam ajek pastu dah gerak pergi Serdang hurmmm
Birthday pak tam nanti si pak tam ada kat Serdang so wish dari Johor aje lar
urmmm pak tam suruh hantar bunga hahahhaha kiut tak...??? aku usik kata jauh sangat
tak boleh nak hantar urmmmm lagik satu aku tak sure lar aku bagi taw ke tak
sebab aritu awal bulan 12 memang nak kena pergi kursus tapi ari nie diberitahu
bahawasanya tidak menjadi sebab tempat yang dorang nak buat kursus tu digunakan
so tak sure lar bila hurmmm bagus gak sebab nanti pasti kelam kabut sebab dorang
balik 6.12.2010 so tak de lar kelam kabut sangat kan lepas habis kerja aku ajak
daddy balik tak yah lar tunggu tunggu sebabnya aku nak transfer gambar lagik
so better balik awal nanti daddy pon nak ikut dorang dapat tido kejap untuk freshkan
badan cukup lar bertambah lagik nanti susah daddy nak drive
masa aku balik tu jepun dengan pak tam dah start masuk masukkan barang dalam
tempat masing masing jadi pagi nanti drive terus pergi Serdang mudah mudahan
mereka selamat sampai memandangkan masing masing sudah kepenatan Amin....
kaki aku sakit lar sebab diri banyak sangat urut macam mana sedap ek
urut jangan sampai kena sepak oleh aku.....huhuhu bahaya tak...???
aku nak transfer-transfer gambar pastu nak edit kejap twitter aku...

No comments:

Post a Comment