Friday 12 November 2010

♥ Maceh Sangat-sangat ♥

Thanks dear coz beri account untuk download games
dah lar debit card tak sampai lagik tak taw lar kenapa
janji cuma seminggu lebih nie dah nak masuk 2 minggu
entah bila nak sampai pon aku sendiri tidak tahu
tadi kol tapi entah tak call balik just hantar sms pelik lar
nape CIMB bank nie lambat sangat proces apa lagik yang tak kena
debit card sahaja yang bila ada duit dimasukkan bila tak de duk diam-diam
bukannya credit card lain lar credit card nak proses banyak nie debit card
pon dah macam credit card stress seyy tambah stress lappy aku nie pon
dah mula buat hal entah mana yang silap pon aku tak tahu
ker facebook pon join or mozilla....???
tulun lar jangan nak buat hal dengan jahanam mana nak cekup duit
untuk beli lappy baru dah ler lappy nie segala jenis khazanah
harta karun aku sumbat lagik lar penin kepala otak aku nie
penin penin arghhhhhhh tapi aku happy sgt coz my dear brother kasi
account dia untuk aku download game aku cuma amek 3 games 1 entertainment
nak amek lebih-lebih aku tak nak lar cukup baik dear brother kasi download 4 items
daripada langsung tak de and tak nak lar yang lain better aku guna debit card
ohhh plzzz debit card this monday sila hantar my debit card coz i perlukan sangat
tak sedap lar asyik nak gunakan my dear brother nya credit card
urmm entah lar ek susah nak dikata apa-apa pon tunggu aje lar sampai diberitahu
or sampai kad post ke rumah aduhhhaiiii jangan lar delay or cannot
perlukan sangat-sangat .........

p/s: Kepada semua ingin ku maklumkan bahawasanya majalah Intrend mengeluarkan
story pasal Honda Jazz Special tak pernah-pernah Intrend kuarkan isu pasal kereta
tetiba bulan november 2010 kuar pasal Honda Jazz ada jugak bermacam-macam
info so jangan lupa untuk beli majalah Intrend untuk bulan november 2010

No comments:

Post a Comment