Thursday 11 November 2010

♥ Pentingkan DIRI SENDIRI..? ♥

Aku dengar kat MJ12 sal isu seorang mak tak mahu menantu hamilkan
zuriat anak lelakinya urmmm ada ker orang seperti itu lagik...??
alasannya ialah tak mo kasih sayang si anak berubah kepada cucu
huh setahu aku lar kan si mak pasti gembira dengan kehadiran cucu bayi...
ada kes si mak tak mahu cucu bermacam cara dibuat olehnya dan si anak bermacam
usaha dibuat kenapa si isteri tidak hamil lagik sehingga si pembantu dapat tahu
dan tidak tahu cara apa dilakukan untuk beritahu pada si anak seram tak...???
then pak raden call bagi taw actually si " Polong " nie yang akan makan benih suami
sebab ada kes bukan kes yang tadi aku story tapi kes lain dah pergi doktor
then doktor sahkan tak ada apa masalah boleh hamil macam bese tapi yang
peliknya still tak pregnant lagik euuuuuwwww bila bawa berubah mungkin ada 2 masalah
sama ada kedudukan rahim tinggi atau pon kena benda-benda yang tak sepatutnya
sebab pompuan nie diberitahu oleh emak mertua yang emak mertua tidak menyukai
si menantu nie dan jugak tidak akan suka akan anak kepada menantu a.k.a. cucu nya
sendiri dari darah dagingnya sendiri so makin lama makin lama tak preggy preggy lagik
bermacam cara usaha dilakukan dan senang cerita bermacam-macam cara tapi doktor
tetap maintain kata dia boleh preggy macam bese normal tapi why tak ley preggy
memang lar orang kata blom ada rezeki Allah belom beri rezeki itu memang lar
blom ada rezeki walau bermacam usaha pon tetap tidak akan dapat
entah macam mana pi berubah orang yang ubat tu tanya ko ada masalah ker dengan
mak mertua then pompuan nie story apa yang mak mertua dia beritahu
sekali al kesah si "Polong " akan memakan benih suaminya seramm seyyyyyy
ada kalanya ingat period problem ke apa benda tu jugak kadang makan darah
urmmm entah ek benda-benda nie semua tak taw lar nak kata sebab tak mo
cakap banyak-banyak setahu aku lar kan memang ada mak mertua tak suka menantu
tapi bila si menantu dah preggy dorang akan berasa happy sangat sebab akan ada cucu
tapi kes nie tak suka plak ada cucu sebab takut kehilangan kasih sayang selalunya
terjadi bila si lelaki itu akan menjadi anak kesayangan urmmm manusia-manusia
tak taw lar nak kata apa bila napsu dah menguasai akal fikiran memang bermacam-macam
dibuatnya masalahnya sekarang nie bagi yang blom kahwin tidak tahu macam mana
dengan mak mertua nya begitu jugak dengan aku....aku tak tahu macam mana
pattern mak mertua aku sama ada dia suka aku atau pon tidak tapi aku nak gak
jadi menantu favorite and mak mertua tak pilih kasih sayang menantu
maksudnya suka nak memilih bulu lar senang cerita aku pon tak taw macam mana
nak describe ayat dalam kepala otak aku nie...
macam mum serius aku cakap akak-akak ipar aku sangat beruntung sebab
dapat mum as mak mertua mereka walau bermacam mereka buat mum tetap
sayangkan mereka syokk kan...??? aku nie tak taw lar apa nasib walau aku selalu
mintak dapat mak mertua macam mum sempoi ajek best ajek uhukkk
dalam kes nie nak describe macam mana ek...??? sapa yang bersalah dalam soal nie..??
mak mertua kena hormat sama seperti mak sendiri sebab tak de dia maka tidak ada lar
suami kita itu memang btol lar entah lar tak berani nak sentuh bab-bab sebegini
nanti aku story dengan mum dan nak tengok apa reaksi mum
hah mak mertua mum pon sayang giler kat mum sweet ajek sebab orang selalu kata
yang mak mertua nie kejam lar ini lar itu lar bermacam-macam lagik lar keburukkan
sapa tak takut oiiiiiii......aku nie lagik lar serammm kerja rumah pon tak berapa nak
pandai masak lagik lar hancussss entah lar berserah aje lar uhukkk

p/s: kata jek nak sleep tak nak dengar mj12 last-last angkut dengar nie dah kena
bising suruh sleep heheh nanti kasi mind a.k.a. otak nie kuarkan semua story
hantu supaya tido nanti tak bermimpi.....

No comments:

Post a Comment