Saturday 20 November 2010

♥ Makin Membesar ♥

Ehh cepat cepat smile gambar kita nak masuk blog taw...!!

Ehem buat buat muka poyo
Pokok baru haishhh

Jemput makan semua

Mehh buat muka poyo

Kami lar kumpulan 3 ekor gedik

Jommm main kejar kejar cepatt kejar shaye




Ingat lagik tak yang dulu aku post pasal 3 ekor gedik..??? meh click sini jika lupa
orait sekarang nie lar gambar mereka bertiga dah makin besar makin lincah
taw aje bila pegang makanan semua dah naik ke permukaan air pantang orang
duduk perhatikan mula buat perangai gedik-gedik notty notty aje kalau bebudak
datang tengok pon buat perangai sama lagik kalau bukak lampu memang pantang
makin gedik ajek bila tengah malam aku blom tido dorang yang gedik gedik taw
aritu kasi makan sikit terus kurus mak aiii bila belek belek apa pasal dah kurus
then lepas dah basuh tank kasi makan banyak banyak makin buntal lagik
kekadang aku macam takut ar terlebih makan karang meletup plak perut sebab sejak
dari itu aku memang selalu kasi makan banyak tu yang kekadang air terus tukar
colour hahahha satu keje dah kena cuci lagikkkk selalunya pegang tank asyik sejuk
ajek air hahaha gedik sangat taw masa beli tank ada lar sekali dengan pokok habis
jahanam pokok kecik tu dorang kerjakan entah apa yang dibuat pon aku tak taw beli
lar pokok baru agak lama jugak dorang dapat pokok baru sebabnya aku asyik lupa
nak belikan untuk dorang then aku pon tak sure berapa lama pokok baru nie akan
bertahan sebabnya dorang suka main geget-geget lar gatal nak tumbuh gigi ker...??
melampau ek makanan pon dah tinggal setengah sis siap kata makanan dia tak sedap
sebabnya harga RM1 sebab aku malas nak beli makanan besar-besar takut tak habis
tengok lar nie kalau dah habis boleh cari makanan yang ada protein cikit untuk
kulit dia sekali semua bekenan si montel kecik nie sebabnya dorang kata kiut
hahahhaa memang lar kiut tapi yang tak tahannya kuat membuang urmmmm
tapi lar kan sepanjang dulu aku pernah beli yang jenis besar-besar tu kan lagik
beshhh beli yang kecik kecik nie sebab kiut ajek kalau yang besar bila
perhatikan betol-betol macam buruk seyyyy tapi lawa tang ekoq kiut sangat
sekarang nie pon ikan ikan mintak makan lagik baru ajek tadi lepas kasi makan
tak pe lar karang kejap lagik kasi dia makan cikit supper sebelom tido hahhahaha
oo baru tadi bibik inform tak perlu lepas nie beli makan jika habis sebab jumpa makanan
ikan khas untuk si montel-montel nie ada 2 paket hohoho orait tunggu tu semua
habis baru leu beli yang okey cikit dah sebulan lebih ek rasa kejap ajek kan....
risau plak aku karang nanti bulan lepas awal bulan 3 hari aku kena gi KL ada kursus
sapa nak kasi montel montel makan arghhhhhhh macam mana ek...???
nanti sapa nak basuh montel montel cian montel montel dan yang penting jangan lar
montel montel arghhh x ley nak cakap ...dorang nie kan suka taw gedik gedik manja
swin gedik gedik depan aku nak tarik perhatian untuk main main dengan dorang saja jek
hah untuk pengetahuan anda semua hamster panda aku dah berjaya melarikan diri
si gemuk itu sudahhh larik dah ler tak taw mana nak cari makan boleh plak larikkk
haisshhhhh membazir ajek aku gemukkan beliau dah beliau larikk tak reti nak
berterima kasih betol lar....

No comments:

Post a Comment