Tuesday 9 November 2010

♥ Ipod Nano 6th Generation ♥
















psssstttttt i need this i nak colour pink....i nak 16 GB
ok jap aku post harga jap aku bukak website apple
8GB 2,000 songs RM 549
16GB 4,000 songs RM 679
ok nampak tak harga kaw tak just tambah RM130 ajek ley dapat
16 GB besar pong besar hehehhehe aku ingat nak sambar satu colour pink
aku beli guna duit raya at least nampak gak hasilnya urmmm
yang lastest nie touch screen gerek seyyyyy membuatkan aku makin
arghhhhh cepat lar nak beli nie dasat tak gelojoh kan...????
aku suka lar colour pink sweet sangat hahhahahahhaa
colour green pong sweet tapi aku tidak akan amek colour green
aku nak amek colour pink hoccay....!!!
haiyyyaaaa aku racun sis untuk beli jahat tak...???
aku suruh sis belik jugak aku cakap colour green lawa lar ada colour
orange lar ini lar itu lar hehhehehhehee
kazen aku siap cakap kalau aku beli tulun belikan dia sekalik...
hehehhehehe sowie lar ek aku beli guna duit raya
lagipon dekat Singapore sangat murah apa about 2 or 300 dollar
dah boleh dapat kat sini mahal giler seyyyyy
aku suka charger guna macam bese tak de yang tak ley charge guna suis
nasib baik tak kena charge kat lappy leceh hehehehhehe syokkk maaa
kalau pergi mana-mana boley bawak aper......
entah lar sekarang nie tengah minat brande Apple
aritu sikit hari minat brande Sony hahhahahhhaha
macam mana..???
seyes aku nak belik tak sabo seyyyyyy
hehehhehehehhee walaupong dah ada ipod yang 5th generation
aku tetap nak beli yang baru nie suka chantek lar
ala boleh tukar-tukar apa aku suka yang can charger macam bese
sama charger macam handphone leceh lar guna lappy susah
lelagi kalau holiday opsss lepas nie dah tak holiday sangat dah kerja
hurmmmmm nak beli harap-harap ada lar stock and ada lar colour
pink 16GB oohhh plzzz ada lar ada lar dulu aku rasa leceh sangat ipod
tak besh bermacam macam alasan sebab harga charger lain harga ipod
lain bengkok seyyyyyy tapi lepas dah pakai uwaaa besh seyyyy
tapi lappy ajek susah nak gunakan apple coz bab-bab masuk software
agak payah leceh tak pe lappy guna lain brande tak pe yang penting
MacBook air sudah ada dalam gengaman hehhehehhee
urmmmmm nanti karang nak pujuk mum ajak pergi lar
makin tak sabar lar plak makin menjadi tak sabar lepas tengok
kat youtube bermacam-macam ada dan banyakk sangat beshhhhhh
mehhh sini kome tengok video clip aku post yang colour pink ajek lar
coz aku nak beli yang colour pink hope ada jangan plak dorang kata dah
habis menanes i bebeh.....


No comments:

Post a Comment