Tuesday 9 November 2010

♥ Finally Ku Miliki ♥


















Taraaaa see akhirnya menjadi milik aku Syukur Alhamdulilah
dapat jugak lama gak mengidam hehehhehe cuma tengok ajek
nak beli fikir punya fikir hehehhehehhehe
pergi jek hati aku kata mintak mintak lar ada jangan lar plak tak de
sekali pergi aku tanya colour pink ada then dia kata untuk 8 GB tak de yang
ada 16 GB ok aku tanya lagik colour pink ada tak then dia kata ada hehehhehe
happy giler seyyyy memang nak amek 16 GB pong tapi nak colour pink lar
akhirnya dapat jugak then pompuan cina tu tanya beli untuk diri sendiri ker
beli untuk orang then aku jawab lar opkoz untuk aku lar myself lorrrr
then dia suggest nak beli case tak aku ingat just nak tengok then sekali lawa gak
untuk yang ini tidak ada case yang 5th generation ada case ok lar sapu amek
hehhehehe happy tersangat sangat seyyy akhirnya ada jugakkkk beli
belom bukak lagik apatah nak charger heheheh sayam plak nak guna then
dia tanya nak register tak opkoz lar nak register dah ler yang 5th generation tu
tak register kalau apa-apa jadi melalak aku seyyyy nak hantar repaired
then dia tanya ada apple id tak aku pon jawab ler tak de then dia tanya
ada guna ipod ke iphone ker aku kata ada then dia kata can use that so
masukkan lar id segala bagai semua pastu aku tanya lagik kat mamat tu
actually mamat tu bukannya mamat yang aritu aku beli case taw mamat nie
yang aritu tunjuk aku pasal MacBook Air yang baru tu hehehhehehe
ok aku tanya boleh charger guna charger iphone tak then dia kata boleh
yipppyyyy senang dah aku nak buat kerja hehehhehehehhe
tapi aku lom bukak lagik sayang plak nak bukak
aku dah lama tengok masa sebuk nak beli iphone 4 bukak website apple
sekali tengok alamak cun seyyyyy nak beli ke tak nak ke tak lama gak mengidam
last-last semalam dapat green light dari mum yihhahahhaha aku boleh beli
shuke shuke idamanku telah pong dapat....lepas beli perghhhh semangat
masa pegang daddy tanya apa benda tu aku kata mp3 hehehhehe masa before
nak keluar tu aku kata pasal handphone mum then masa otw tu aku kata
nak pergi Apple nak tanya something hehehhehehehe beshhh tak idea tu...??
suka bangatttttt dah ler semalam dapat something yang sangat bahagia nanti lar
aku amek gambar tunjukkkkk sukaaa sangatttt sebab aku keliru nak guna
time raya haji yang mana satu ( bukan pasal ipod tapi beg )....
then balik singgah Tesco beli donut Big Apple Donut hehheheh beli 2 box 6 piece
lama tak makan payaz suka masa nak balik payaz mengamuk sebab tak diberi
donut heheheh aku just kasi krim untuk dia lagipon dah nak sampai rumah
balik jek dia kejar donut siap jinjit kaki untuk capai donut masa tu si ika nak letak
beg tengok payaz dah tak sabo siap kejar ika nak makan dan siap tersungkur lagik
aku terus suruh ika kasi dia makan donut lagipon tengok dia dah exited nak mam
donut hehehehhe chomeeyyyyy habis comot mulut makan donut aku tanya nak suruh
nenek buat teh ke dia mengangguk kepala nak minum teh hehehehhehe
then nenek tanya nak confirm nak teh ker dia mengangguk kepala hehehehhe
lepas dah minum boleh plak minum lepas dah habis keluar style sedap hehehhe
amek dah lama tak minum teh nenek kan........hehehehee......cute seeeyyyyy...

No comments:

Post a Comment