Thursday 25 November 2010

♥ Sepanjang Pemotongan ♥








Buat doa selamat cikit kol 4 petang cuma hanya kaum kaum ibu sahaja tidak
termasuk aku coz i belom jadi mother lagik dimulakan dengan bacaan sedikit
doa-doa masa tu boleh plak si Shahqir pijak cake dia pulakk dahhh si kecik nie
keras seyyy icicing cake nak cucuk lilin haiyaaa punya lar susah tekan tekan tak boleh
karang silap hari bulan pecah payah so tu yang cucuk kat tepi-tepi cream urmm
tu pon jatuh gak last-last selit mana yang boleh huhuhuhu
so disebabkan mereng plus baca doa maka cair sudah lilin silap gak pasang awal
awal kiut lar ek bebudak bila time Birthday sweet jek
lagi masa part bukak hadiah mak aiii ganas ganas semua kecian si birthday boy
birthday present telah dibukak oleh kakak-kakaknya alolololo
payaz pon sebuk sebuk gak nak join aku pelik lar si upin ipin nie suka beno main geget
geget syokk ekk main geget geget sakit lor tak mo kay main geget geget...
aku sempat lagik makan goreng pisang dengan air pepsi twist slurpp slurrppp
tak pernah dibuat orang tapi aku buat makan goreng pisang dengan pepsi twist
syok memang lar syok nasib baik tak kena sakit perut kalau tak haiyyyaaaa
tertonggeng terlungkup nak menahan sakit apa boleh buat sendiri cari pasal
pasal cake masa birthday biga order cake sama mean rasa coklat tapi yang sedihnya
aku tak dapat nak menghayati makan aku just jamah cake yang kak eta suap shahqir
then bila majlis dah settle tengok cake sudah habis wow laku jugak ek selalu tak
habis seyyy urmm tak apa lar tadi aku jadik camerawomen lagik tapi banyak gambar tak
berapa nak lawo lar sebabnya aku tak pandai nak cari angle huhuhu sob sob
tapi okey lar sebagai abadi kenangan ehh silap kenangan abadi bila shahqir dah besar
dia boleh tengok balik sebab tu masa time baby baby banyak giler gambar disnap
untuk kenangan bila dah besar....Doakan aku eh esok aku boleh drive by own masuk
Singapore mudah mudahan aku pandai drive pergi dan balik dan ingat jalan.....

No comments:

Post a Comment