Tuesday 2 November 2010

♥ Privacy ♥


Aku nie idak ler pasti sama ada pelik or mengegada tapi more gegada kot
aku nie spesis tak suka letak my own picture tak kira lar kat fb, friendster,
myspace, blog and twitter donno lar why and paling utama memberitahu
my real names hahahhaha tapi just nama singkatan panggilan keluarga
aku still boleh handle untuk tulis kat blog or where yang aku rasa nak
suka letak picture gambar bebudak tak pon kaki bebudak mention nama
bebudak tapi itu lar more privacy tak tahu lar kenapa even letak my own
picture jek membuatkan aku rasa macam tak selesa aku lebih selesa letak
picture cartoon or what.....
so jangan lar one day orang bertanya why i begini begitu even my fren
semua bertanya nape tak nak letak picture sendiri ada masalah ker apa
aku nie hahahhaha sowie lar ek friend membuatkan kowang tak kenal aku
bukan apa dah begitu perangai aku nak buat macam mana orang pasti akan
kata ala gedik menyembunyikan identiti lar ini lar itu lar hahhahahaha
lantak lar ek orang nak kata apa gasak janji kita tahu siapa diri kita
begitu jugak dengan orang disekeliling kita...
walau kazen kazen aku membebel kata nape tak letak gambar sendiri
hahaha aku pon tak tahu lar tapi aku suka dengan cara sebegini
sapa ada perangai seperti aku sila angkat kaki hahhahha
ok biar lah aku seperti ini sebab aku suka seperti ini suka sangat
bahagia sangat tak penin penin or apa-apa aje....
tapi kat belog privacy hidup sudah pon aku membebel bagi taw hahahha
sebab ini tempat suka duka aku segala jenis rasa tempat aku
tapi kat fb aku tak suka berapa nak apa-apa membebel tak tahu kenapa
psstt minyak Ron 97 naik 5 sen aduhaiiii naik lagik aritu baru naik
nie naik lagik aduhaiiiii....hahahhahhahhaha kelakar lar kat FB nama aku jadi
singkatan FS hahahhahhahha.......
errr pe kata jangan kata aku nie mengegada sebab aku tak ngegada
aku just gedik sahaja hahhahahha dah ler aku nak buat editing nak siapkan
before aku sleeeeppp.....

p/s: Tak sabonya nak buat debit card dah list apa jek nak beli mari-mari
shopping games.......




No comments:

Post a Comment