Saturday 20 November 2010

♥ Motif sebenarnya Kenapa ♥


Salam * sopan plak aku pepagi buta nie *
disini saya selaku tuan empunya belog ingin membuka story
pe motif tetiba dulu nama URL blog lain sekarang lain
okey aku suka bangat dengan nama URL yang dulu tapi disebabkan oleh
kutu-kutu keypoh masuk and kepoh nak tahu kehidupan aku mana aku pergi
apa aku buat memang lar korang boleh kata then nape aku nak tulis gak kat blog
mana aku pergi masalahnya mereka nie bukannya kutu kutu yang bese mereka nie
kutu kutu yang penuh dengan sifat iri hati, pedengki yang tak boleh nak tengok
aku bahagia sebuk nak amek tahu apa yang aku buat urmmm gini sejak mereka
dok menyerang blog aku aku fikir tak nak letak URL lagi kat FB sure dorang serang
aku melalui URL blog yang aku letak kat FB then member aku beri idea ko tutup aje
lar blog ko tu waiiitttt aku sayang giler babeng okey dengan blog aku tak kan aku nak tutup
aku dah sayang sangat belog aku taw sebab dah bermacam macam story aku buat
before 8.8.08 aku ada buat gak blog pada awal bulan march 2008 tapi entah
aku tak taw nape aku rasa nak buat yang lain untuk aku publish kat forum untuk
mintak pendapat tu yang aku deleted then biarkan aku handle satu leceh oo nak handle
bebanyak blog takkan story sama nak update untuk 2 blog tu yang aku deleted
then bila masalah isu pasal kutu kutu keypoh settle muncul plak langau langau lalok
aduhaiiii bila dah taw pe hal sebenar diri dia aku amek keputusan untuk create another
blog untuk kumpul segala jenis dalaman wahhh gituuuu tujuan supaya langau langau
nie tak masuk blog nie lagik then aku slow talk bagi taw aku nak deleted ar blog nie
aku nak tukar lain ar ini lar itu lar then aku suruh dia ubah dia kata tak taw suruh aku
yang buat fine aku masuk aku stop following blog aku yang nie add new following yang
baru motif supaya senang then lepas settlekan blog dia and adek's nya aku terus private
kan blog aku masa tu lar aku tukar URL yang boleh melambangkan yang tak de sapa
tahu siapa owner blog nie yang sebenarnya bermacam-macam nama aku try masa private
then agak lama lar jugak kasi keadaan reda kasi semua dah jadik cool aku fikir nak
open balik tak mo private fuhhhh fikir punya fikir masa anniversary blog aku yang ke 2
aku open balik tapi tak semua tahu kewujudannya sebab URL lama semuanya dah x de
yang ada cuma yang baru ajek sayang sebenarnya nak deleted sebab semua story dalam
satu dah bermacam macam cerita bermacam macam kenangan so sangat sayang
tu yang tukar URL sahaja memula nak tukar layout ending layout semua tak kena
sebab suka giler layout dulu tu yang tukar balik dah kena rombak macam apa
so sekarang nie memang mana mana profile aku kat FB tak de URL blog aku
kalau boleh tak nak lar orang masuk then buat kacau and now aku dah private kan
blog si langau langau tu ingat nak active kan balik then nak buat sedikit rombakan
pastu nak letak kat FB nak tengok ada sapa-sapa keypochi tak saja nak tengok
opkos blog nie seperti bese lar aku update nie kan diary online aku walau semua
cerita dah ditulis yang itu aku ada niat lain sebenarnya urmmm waitt and see
so aku sayang sangat belog nie aku tak mo deleted dan biarlah ia bersama aku
tukar URL untuk melindungi belog aku daripada segala kutu kutu dan langau langau
daripada masuk syuhhh syuhhhh belog nie sebahagian hidup saye...

No comments:

Post a Comment