Monday 8 November 2010

♥ Holiday err bukan saja jejalan ♥


Sapa-sapa tak mo mam Burger King

Sarapan Pagi Burger King

Air lelong lelong miahahahha


Butterfly fly fly flu opss fly


Mam maggie kat Zoo

I malu lar jangan amek gambar i lar

I nak Lap Meja kasi bershih

cendol power slurrrpppp


Pagi bangun kol 6 setengah uollss nak taw tak malam tu weoulss
tido kol 4 err 5 pagi hahahaha bayangkan berapa jam i tidok...??
gantuk babeng tapi tetap gagah pi mandi ayoooo
wa siap bawak bantal 2 ketol...1 bantal kapla and another 1 bantal
buchukkk i.....so perjalanan rilex jek cari tempat nak sarapan
pak tam kata kedai mamak tutup depa pi sambut raya miahahahhahahha
raya aperr raya deepavali oraitt babehhhhhhh
so kelakar tak sarapan kat burger king...???
bibik nak makan nasi lemak mana nak mencari tu yang pi beli dounkin donut
sapa tak mo mam burger mam donut sluuuurrrppp sodap kayyyy....
aku siap beli 2 double muchroom burger satu untuk sarapan manakala satu lagik
makan dalam perjalanan hehehhehehehehe.....
amek gambar bermacam-macam aksi hehehehhehehe
cute ajek si paraz hah paraz lagik kaw bangun kol 5 pagik hah bayangkan
aku time tu baru nak tido si kecik tu plak bangun hehheheheh
lepas makan dalam perjalanan si kecik tido lama tu dari skudai sampai ke
Melaka Taman Rama-Rama sis perjalanan tido aku nie mata steeemmmm ajek
peluk bantal melayan mata then sempat makan burger dengan donut mana
tak kembang bermacam-macam makan....
destinasi pertama pergi ke Taman Rama-Rama urmmmm
taman rama-rama cikit jek ada rama-rama yang lelain semua binatang macam zoo
lepas abis tengok-tengok pi ler Zoo negara seyes arghhhhhhhhhhhh
nak tunggu train lepas solat Jumaat baru ada train uhuhuhuhuhu
aku dah berpeluh macam apa then kena gatal-gatal hampeh seyyyyyy
nasib baik lepas letak bedak paraz dah hilang uhuhuhuhuuhuhu
paraz lagik dah start mengaruk-garuk cikit cikit then lepak kat gerai jual
aku bedal maggie cup kari tak pe lar janji bedalllll
paraz lak mam ice cream sedap right panas-panas mam ice cream
then beratur nak naik train kena tunggu sebab tempat tak cukup paraz buat
muka sedihhh sebab tak dapat naik train
lepas naik train happy giler haiper aktif plak yang cutenya siap tanya
apa binatang tu hahahah chomel gilerzzzz
masa nak pergi ke Bandar Melaka tu otw tu aku pong kebabommmm sleep
giler gantukk lepas bangun jek giler badan sakit sangatttt
lepas bangun jek terus macam orang mabuk miahahahhahhhaaa
ye lor baru bangun sleeep hehhehehehehhe
sampai jek bedal cendol 2 mangkuk hoccay slurppp sedapp sangat
aku pergi Melaka hanya itu yang aku carikkkkkkk cendol
tapi aku tak beli apa-apa sebab tak tahu nak beli apa hahhaha boleh gituk...??
then pergi ke Jonker Street dulu pernah pergi aku dah aiimmm keychain
tapi masa tu aku cari untuk letak handphone la nie carik untuk letak kat kunci
kereta dapat sebat beli 2 keychain hehehhehehehhehe
kejap ajek lalu orang dah ramai susah nak jalan pluss dah tak tahan berpeluh-
peluh kaw-kaw nya peluh hukhukhukhukhukkkk
then balik cari makan kat Seri Malaysia hurmmm tarak sedap lar makan kat situ
patut ler orang tak ramai huh susah nak dikata kannnnnn
then otw balik tu aku pon dah terlena gantukkkkk betol time tuuuu
balik ajek tukar baju terus tidoo sebab esoknya aku nak pergi ke Kursus.........
Happy Family together sweet~
si paraz tu rajin sangat taw lap meja tempat cendol tu lap guna wet tissue
gedikkk sangattt tawww tapi chomelll sangat....
suka tengok tapak tangan dia kiutttt......

No comments:

Post a Comment