Friday 1 October 2010

♥ New Month..New Story ♥



Sudah masuk bulan baru....cerita baru...maksud tutup cerita
bulan 9 huh raya tinggal lagi berapa hari untuk habis
tapi still tak de mood raya jugak hurmm tahun nie mood untuk
raya sudah berterbangan begitu saja.....
korang pernah try tak Digi Prepaid Internet....???
sekarang nie aku mencari benda alah itu mana boleh dapat
tapi kalau boleh nak harga RM10 ( huh walau ku tahu tak akan dapat punya
harga sedemikian ) aku ingat nak beli
mana lar taw pegi cuti-cuti dalam Malaysia nak jugak
mencari opsss bukak apa yang penting kegunaan internet
kan mudah sudah siap sedia ada.....tapi kalau luar dari Malaysia
kemmm salam sudah lar actually aku mencari itu dari pada masa nak
renew sim card U.O.X hurmmm cerita itu nanti lar akan aku ceritakan
apa yang jadi tengok lar kalau rajin dua tiga hari nie sebab
cerita kecoh-kecoh adol di pagi raya pon tak update nak update
before memory pasal itu hilang.....
bek kata top up sama macam top up credit and if tak guna jangan top up
coz tetap maintain akan kena potong huh tak sukeeeeeeeeeeeeeee
lagipon line rumah nie digi kureng ar tak de bar pong * nanes jap *
tu yang payah errr sedangkan dulu guna digi gak ada tapi
entah sekarang nie makin susah menyampahhhhh
lagi line celcom kat dapur langsung tak de euwwwwwww
maxis ok lar kekadang ada kekadang bikin masalah.....
so akan ku mencari kat mana aritu kat Giant ada promosi
pasal nie tapi itu ler tak terfikir la nie baru fikir arghhhhhhh
tak apa cari slow-slow jangan nanti time aku nak time tu jugak tak
ada lagi bikin hal * bengong jap *
urmmmmm what ever lor...tenang ke tak ye hati nie bila tengok si gedik
beraksi....bukan main lagi melebarkan ekoq memasing tapi yang aku suka
ada bunyi bising iaitu bunyi pump hehehehhehehehe.......

No comments:

Post a Comment