Tuesday 19 October 2010

♥ Putus Tunang ♥




Sedih perasaan bila putus tunang apatah lagi
si dia berjanji setia hendak bersama sehingga ke akhir hayat
ahhhh itu semua janji-janji manis yang ditabur menunjukkan
betapa caring dan sayangnya sedangkan hampeh.....
hurmmm cian member aku sedang bahagia menyulam kasih sayang
baru jek aritu bertunang bulan july before pose and raya
dia ada bagi taw dengan aku sejak lepas bertunang berlaku something
tunang dia mula berubah makin jauh makin jauh makin jauh
urmmm aku try ler cakap sabo je sebab orang kata masa bertunang nie
lah segala bermacam jenis dugaan dan cabaran kena bertahan
kalau tak kuat memang akan putus urmmmm tadi dapat peluang borak
dengan dia tanya ok ke cian lak sama-sama bestfriend dari darjah 3
dia pon bagi taw dia dapat kesan tunang dia curang sms dengan pompuan
lain dikata member mintak hutang tapi cara sms tu macam pak we mak we
fren so sad to heard u putus tunang tabah k......
sekarang nie bestfriend aku menunggu pihak lelaki datang untuk memutuskan
tapi emak tunang tak nak kasi putus pertunangan urmmm nasib baik dapat taw
at least masih ada harapan untuk putus and mula hidup baru jika dah
bernikah seyes lagik kesian sabar k fren tak pe banyak lagi lelaki lain akan
memilih ko....dia bukannya lelaki yang terbaik untuk ko.....tapikan aku berharap
agar tunang dia akan berubah dan jangan lar mereka putus tunang
walau dia kata dia dah banyak makan hati dengan tunang
aduhhhhhhh seram plak aku dengar uwaaaa takut seyyyyyyyyy
euwwww bahaya jugak baru tunang bape bulan dah mula tunjuk belang
sengal lor orang seperti itu yulkkkksssssssss..........( 22.5.1996 kekekekekkeke
tarikh cerita senario yang lelama hahhahahahhaha )
Dear fren bersabo ye tabahkan hati eh......!!

p/s: pssssstttttttt aku suka giler coz template favorite yang dedulu dah ok

No comments:

Post a Comment