Sunday 24 October 2010

♥ Kalau Saya Mengerti Lagi ♥



Tetiba rasa macam nak makan chocolate and white indulgence
dedua nie memang kaw sedap cuma kalau terlebih memang muak
tak pepasal tekak nak makan boley gitu...???
urmmm aku sendiri otak dah kosong tak taw nak kata apa
nak nanes dah penat tak taw celah mana nak kuar air mata
memang aku sumpah si **** disebabkan oleh dia mum mengalirkan air mata
memang aku sumpah hidup dia akan merana selama-lamanya
aku dah tak taw lar nape dia begitu bodoh sangat mulut memang puaka
yang taw cuma nak menyusahkan hidup orang leceh malas....
urmm aku dah capek a.k.a penat sangat nak melayan karenah bebudak
umo dah kategori *** tapi otak ******
aku dah penat lar nak mencarut apa aku nak carut lagik...????
tulun beri saya satu kekuatan untuk melawan semua ini
tidak akan saya bikin mum mengeluarkan air mata lagik....
aku penatttttttttttttt aku lepakkkkkkkkkkkkkkkk aku lelahhhhhhhhhhhhhhh
celah lubang mana aku nak sumbat mahluk jenis tak reti nak hargai
agar kasi mereka insafffffffffffffffffffffffffffffff.......malas dah nak story pasal isu nie
nak makan cake.....................cake.....cake....cake...c.ake....cake....cake
aku dok tengok raja lawak 4 urmmm arwah din beramboi ada tapi baru
perasaan ek dia pon macam semacam jek...merepek......!!!


Nota: boleh plak tadi ada waiting apps dalam iphone 4 seyes cuak giler babeng
dah penin nak memikirkan apa cara pelbagai cara dah buat tap-tap kaw-kaw
still tak boleh sis suruh tunggu esok jumpa untuk tanya tapi aku seyes
dah cuak nak nanes pon ada jugak apa cara nak buat ok tutup kejap letak tepi
bukak balek lappy settle semua pikir pi kat youtube mencari mana taw jumpa
sekali tak jumpa gi google cari Alhamdulilah jumpa sekali tak paham macam
mana nak buat mujur babam ada kat sebelah tunjuk macam mana nak buat
akhirnya berjaya jugak settle and aku amek note tu simpan untuk masa akan
datang and tak cuak macam tadi

No comments:

Post a Comment