Sunday 31 October 2010

♥ Machines ( Mac Apple ) ♥






Ehem-ehem test test uhuk uhuk...meow~ ok settle
tadi pi jejalan kat City Square mencari charger ookk kes charger tak
habis-habis lagik kan begini aku kan beli travel charger so aritu pak tam
nak pinjam and pak tam ada kata dia tak pasti kat mana letak charge so
dia pinjam charger travel yang aku beli ok aku pon diam aje lar akan nak
mintak-mintak right so aku buat keputusan nak beri aje charger tu kat pak tam
aku cari yang lain dari satu hari ke satu hari nak pergi City Square tapi idak
ler pergi-pergi sebabnya malassss....
then tadi pergi ler bertiga..aku,sis dengan daddy ..mum malas nak ikut
pergi lar kami tiga beranak then mamat yang kerja kat situ nama dia Andy
pon tanya beli charger travel nie tak rugi jika kita selalu travel sebab ada bermacam
jenis kepala charger ikut world so aku bagi taw kekadang dalam setahun pergi 2 or 1
kali gitu lar so dia kata better amek yang ini kalau sekadar untuk extra charger
better amek yang bese-bese punya so aku pon amek yang travel charge complete
senang bila travel harga RM160 complete with kepala-kepala segala kepala
so kat casher nie pompuan nie taw lar yang aku dah pernah order Mac Book Air
yang nipis giler tu aku pon ada gak gunakan tapi dia bagi taw sekarang ada yang
paling nipis ingat plak pompuan tu nama aku siap suruh perkerja dia tunjukkan
kat aku bagaimana function semua perghhhhh syokkk seyyy yang baru
ada tambah extra USB more nipis more faster more bermacam-macam more
cehhh kalau tengok memang lar slurrrpppp tapi bila fikir part download software
alamak nak kena beli yang ori punya aduhhh harganya cecah dapat 1 acer lappy
yang bese-bese hahahhaha power tak tak tenang poket hahahhahahaha
tapi memang graphic lawa cung melecung habisss semua complete tang
Mac BookAir tapi aku nya dvd drive extanel tu tak de coz dah habis sampai la nie
aku tak beli-beli sis suruh kongsi aje sebab dia kata dia pon jarang gunakannya
urmmm what ever lar kang.......
so masa nak balik tu aku singgah kedai celcom sebab ada perasan case yang cung cung
so cari punya cari jumpa macam spesis case sis apa lagik terus sapu beli gambar
pon tak banyak menarik so ada minnie ahhh sapu aje lar cute pon cute tapi
seyes pooh sis lagikkkkk chantekkkkkkk...........jelez i uhuk......
ok then balik rumah so dalam beberapa minit aje sebab nak gi Jusco
cari screen protector sebab dan motif...???
mehhh sini rapat-rapat nak bagi taw rehsia tentang iPhone 4 yang telah diberitahu
oleh pompuan counter Mac ( Donno her name ) dia habak maiiii yang iPhone 4 nie
lebey sensitif berbanding iPhone 3gs sebab memang langsung tak boleh kena
setitik atau setitis air tak kira lar apa jenis air or dari mana datang air
kalau terkena nanti akan kuar merah bila bawak quarintee memang tidak akan
diterima lelagi kalau pakai suar jeans kekadang wap dari poket pon tidak boleh
kena kat iPhone 4 hah bayangkan betapa sensitifnya iPhone 4 kena jaga tu lebih
berharga dari diri sendiri hahahhahahhaha seyes tak tipuuuuu
dia bagi beberapa tips lar pasal iPhone 4 then sebelom tu dia tanya sama ada
aku dah beli ker blom haiyyyoooo kalau belom beli ar tak payah lar aku beli
charger buat membazirkan duit sahaja...then dia tanya beli kat mana
aku jawab Maxis then dia tanya Maxis mana jawab ler Maxis Taman Molek
pastu tanya berapa lama aku jawab ler 2 or 3 weeks gitu nak taw dak
sekarang nie kalau order kat Machines City Square bulan January 2011
baru dapat urmmm betol lar info yang aku baca lepas nie dah tak de 2 or 3 weeks
lagik dah main bulan plak haaaa bayangkan sekarang october 2010 sampai
January 2011 berapa lamanya nak kena menanti....then dorang bagi taw
yang colour white tak de uwaaaa dah ler white paling lawa sebab dekat
pertengahan dowang dah nak kuarkan iPhone 5 giler aku baru jek guna seminggu
lebih dah ada keluaran baru entah betol ke tidak...dorang tipu bererti aku pon tipu
lar kalau betol kira betol lar sebab aku cuma menyampaikan sahaja
ok berbalik pada screen protector aku amek yang anti print finger ok syokkk
sebab aku banyak membebel pasal banyak sangat cap cari kena charge RM48
giler lar pompuan kat situ ketok sampai RM70 mahal giler seyyyy
punya lar ramai yang pasang 3 Iphone 4 ... 2 iPhone 3gs.....
boleh naik giler tengok case banyak sangat harga pon chantek jugak lar
iPhone 4 screen protector depan belakang yesss sentiasa lawooooo
manakala iPhone 3gs cuma depan sahaja.......
lepas gunakan memang rasa macam tak berapa nak syok ada rasa something jek
hahhahahha nak lawa right kena lar jugak tak sanggup calar balar
bila gi jalan or kuar aku pakai case yang tutup screen kira macam beg lar
bila duk umah pakai case bese yang tutup belakang ajek....
ppppsssssttttttt car charger tu yang aritu aku cerita hehheheh baru
masukkan kat sini sebab semua dah complete....
aritu dah snap picture siap case yang beg tu tapi disebabkan oleh
camera lupa letak memory card maka dalam memory camera
masalahnya bila usb untuk camera dah hilang so tak boleh nak buat apa-apa.....

p/s: Impian nak pergi holiday terkubur uhuk uhuk sedih + sadis seyyyy

No comments:

Post a Comment