Tuesday 19 October 2010

♥ Ayooooooo ♥





Kome nampak dak number plak itu SFA 7710L kereta honda Jazz


asal aku letak picture nie fanatik sangat ker euwwww blah lar

memula kete nie sebelah kete aku dalam then aku kata ehhh

sebelah aku jazz ar sama-sama jazz tapi lain generation

then pas lampu dah hijau aku pon blah ar tak kose nak jalan

seiring sejalan dan aku pon tak amek port ke mana beliau mau

pergi so jalan jek dalam hati nie dok memaki hamun sebab geram

then tengah sedap-sedap i pecot saja nak test speed sebab kat situ

memang orang bawa lajus aku nampak si jazz lama nie kat simpang

so aku jalan je lar dah tentu-tentu jalan tu aku punya

sekali dengan tak beri signal main masuk ajek then nak potong depan aku

seyes bodoh btol mana lar lepas pi ler kat belakang aku nie tak de

aku break emergency nasib baik kereta tak de kat belakang kalau tak

haishhhh kebabaoooommmmm lar aku geram hon dia nasib baik sisi

kereta aku tak kena seyes bukan taw nak angkat tangan kata sorry

dengan berlagak jalan aje dah ler masuk line aku BODOH

sampai kat traffic light aku highbeam dia berkali-kali biar dia rasa padan muka

then aku amek gambar hahhahahahha masukkan kat sini hah tu lar

kurang ajar lagi dengan aku BODOH pemandunya ialah POMPUAN CINA

yang B***H aku tak taw minah nie amek lesen terbang ke lesen rasuah

seyes memang bodoh style dia bawak kereta aku nie pon POMPUAN JUGAK

siap ada P lagik yang MINAH BODOH tu P tak de plak sepatutnya gunakan

akal ini tidak GUNAKAN BONTOT agaknya sakit jek hati aku dengan tak

rasa bersalah langsung MENJATUHKAN MARTABAT POMPUAN SAHAJA

dah ler KAUM POMPUAN kalau bawa kereta kena kutuk mana tak orang

sedap kutuk kalau SPESIS POMPUAN CINA SEPERTI itu yang bawa kereta

apa kat singapore dowang ajar lagik betol-betol tapi DRIVE MACAM JALAN TU

BAPAK DIA YANG PUNYA sedarlah cikit BODOH SEYYYY

sampai bebila aku ingat dalam hati still menyirap ajek....!!!!




p/s: Psssstt bile ler iphone 4 nak sampai....dah gian nak menanti

No comments:

Post a Comment