Sunday 10 October 2010

♥ Giler Gedik ♥






Pak tam ajak gi Smart amek belanja lagipon nanti kalau
pergi berdua dengan paraz sapa nak tengokkan paraz
ok lor aku pong ikut ler babam ikut sekalik
masa masuk nak amek belanja ika bawa beg paraz * macam beg sekolah *
isi dalam tu susu, air panas , air mineral, baju, pampers, seluar, bedak, DLL
so si Bangla sekuriti nie tahan tak kasi masuk then aku cakap lar
dalam tu semua barang baby oo tak kasi masuk suruh tinggalkan
kepala otak dia barang baby nak letak luar kalau aku pergi Giant
kata barang baby lepas bangla nie memang sengal alam btol lar
taw ler jaga tapi dah kata barang baby melampau plak tak kasi mengegada
lebih betol lar bangla nie sengal kesudahan letak plastik then ikat
bodossss btol lar geram seyyy aku siap bertekak dengan bangla tu
tapi bangla tu punya segal tak paham-paham dah aku kata barang baby
memang mengegada lar bangla tu uweeekkkkkkk
lepas siap amek belanja semua aku pi tempat waffle hari nie try
coklat + bluebery hasilnya uwaaaa lagik sedap dan tak manis sangat
macam mana coklat + strawberry huhuhuhuhu blom abiskan lagik
tadi bedal nasi al maklum blom makan karang makan lewat lagik
sakit perut angin cucuk-cucuk perut nie pon mengegada sangat...
sempat beli chocolate blog without tea dan pearls slurrpppppp
paraz cukup suka ada ais tapi nak kena kasi stop coz dah start
selsema hehehehehe suka sangat si paraz dapat jalan dengan baba
sampai satu hari tak nak tido melalak-lalak ika kata kalau baba ada
memang macam gitu ye lar nak bermanja-manja weeeee
nak sambung lor makan waffle nak kena mencari mana plak tadi
kemas-kemas letak............. ^_^

No comments:

Post a Comment