Sunday 10 October 2010

♥ 10.10.10 ♥

Hari ini mesti rumah-rumah penuh dengan kenduri or open house
mak andam pak andam tak menang tangan
catering plak kelam kabut nak menguruskan masakan
motif kata begitu...???
tarikh 10.10.2010 or 10.10.10 chantek beb tarikh tu
so orang amek tarikh tu wat open house * Raya dah habis lor *
bertunang..menikah...bersanding....merisik....meminang
dan bermacam-macam lagik lar mana taw ada yang guna tarikh tu
untuk permulaan mereka couple err agak-agak ada tak guna tarikh itu
untuk clash...?? sadis nya bunyik huhuhuhuhuhu
bagi aku macam tahun lepas jugak tarikh itu bese-bese aje
tak de special mana pong entah lar apa yang akan berlaku pon
aku tidak tahu kalau boleh aku nak aje tido sepanjang hari
urmmm aku nak tukar handphone lar
see beralih arah lagik bese lar aku nie spesis sebegini bila sudah sebulan
cepat ajek bosan errr apa nak buat ek supaya hilang penyakit sebegini
tapi husband idak ler aku nak bertukar-tukar cukup ler 1 sampai ke akhir hayat aku
cuma itu ler handphone aje yang membuatkan aku nie jadik spesis tak reti nak
setia pada yang 1 cewahhhhhhh arghhhhh nak tukar ke tidak tapi rasa macam
dah jemu uhuk nak selongkar untuk memikir apa lor la nie aku memang
tak boleh nak sleep mana idak nya pagi semalam dah bangun awal
pastu tengah hari aku balun tido sampai dekat kol 4 petang
stress sesangat sekarang nie aku dengan kehidupan
penat letih lelah semua ada semua dalam satu otak nie dah beku
kosong blank tak taw lar macam mana nak dikata lagik lepas tu
aku dah lelah badan aku dah melayang tulun lar aku dah tak stabil
hati aku tidak tenteram arghhhhhhhhh
perut aku sakit lar macam cucuk-cucuk maybe sebab angin kot
tekak nie macam dah tak de selera nak makan
ada tak ek ubat-ubat yang hanya tido sahaja cuma akan bangun
bila ada benda atau perkara penting...???
aku penattttttttttt aku lelahhhhhhhhhhhhhhhhh aku lepakkkkkkkkkkkk
semua bermacam-macam aku rasa uhuk uhuk uhukkkkkk
malas nak layan perasaan aku dah penatttttttttttt
lamanya nak menanti iphone 4 nie arghhhh tulun cepat lar sampai
penat saya menanti dalam pale otak dah mula rancang mau letak apa
aku ingat kat fb aku nak letak status in a relationship lor
senang dan padat supaya hati tak de sakit ke apa ker
aku dah tak tahu nak merepek apa cuma aku nak tarikh 10.10.10
huhuhuhu poyoss plus tak de mood macam nak biarkan kejap
sambil merawat hati yang luka...Sekian Terima Kasih....

No comments:

Post a Comment