Tuesday 12 October 2010

♥ Ohhh Dear Nenek ♥

Petang tadi pi ler melawat nenek
tinggalkan paraz dengan bibik dan ika
ye lor bek tak kasi bawak paraz katanya memalam mengigau
siap-siap semua pergi lah ingatkan kak eta dengan bebudak ikut
tapi check kata pasport Shahqir tak de pulakkkkkk
tak jadi pergi kebetulan babam sakit muntah-muntah
aku dah get ready siap semua paraz jangan dikata tak
lepas dengan aku lepas siap aku nak amek beg kiut kat muchuk
paraz kejar aku melalak-lalak pulakk dahhhhh
then aku just pepandai tulis pasport sendirik nasib baik btol
so abang han datang dengan jepun tengok-tengok biga ada
so larik balek masuk bilik amek pasport biga so lepas tulis card semua
perjalanan ke sepital sampai pon kol 7 lebey sayu aje hati
tengok keadaan nenek macam gitu seyess tapi aku tak nanes lar
so kak eza datang nanes tengok nenek aku plak dah nak meleleh air mata
uwaaaaa aku balek ikut mum so balek pon kol 10 lebeyyy
dalam kereta aku cakap esok nak ikut tengok nenek tak pe lagipon
bek keje kejap aje balek nanti sis boley cover tengok-tengok paraz
balek aje kebabommmmmm tido dah lepas kaw-kaw sebab bangun awal....

No comments:

Post a Comment