Saturday 30 October 2010

♥ Birthday Epi a.k.a. Bibik ♥










Birthday bibik epi....hahahhaha aku kan aritu membebel mengidam nak
makan cake...?? hah amek sekali besaq punya cake aku dapat miahahhaha
dasat tak i mengidam...??? baby nanen nanen a.k.a. cacing hahhaha
nak amek beg duit masa tu payaz nak sleep then ajak payaz ikut sekali
ikut beli cake hahhahaha sempat beli 3 eggs mau lempaq kat bibik miahahhaha
Ika pon nak wat rancangan baling teloq miahahhahahha
banyak gak paraz mam cake pastu mata dah tak voley bukak tu yang dia nak sleep
then aku lantak Lagsana yang sudah 2 hari punya miahahhahahhaha
heheheh then mak pon sampai dengan mamu...
apa lagik bulik mamu suruh ajar apa yang best akhirnya dah voley buat ringtone
by own voley pilih apa lagu yang dikehendaki selama 30 saat...
nie aku post video so sapa-sapa nak try silakan hahha penin gak nak buat



hahaha aku dah masukkan lagu untuk wat ringtone lagu LocoRoco yihhaaa
then buatkan untuk sis sekali miahahhahaha.........
settle akhirnya shuke shuke shuke......happy giler i....

No comments:

Post a Comment