Wednesday 27 October 2010

♥ City Square ♥


Nie saja-saja nak guna silver star miahahhahaha sesaja sahaja


Contact lens nie tak de power kosong untuk sapa-sapa yang tak rabun
tapi kalau yang rabun nak guna jugak boleh dengan syarat guna spek
saya order colour nie untuk saja suka-suka tempoh selama setahun



Amek colour nie coz chantek plus aku belom pernah guna colour nie
sweet aje colour nie hehehehhe




Ok pergi CS tadi petang balik sampai rumah kol 8 malam hahahha
pergi wat spek seyes pale dah macam nak pecah tu yang bikin yang baru
yang baru buat tahun lepas kan patah kena hempap bantal peyokk
so sekarang nie guna yang form 5 ehh bukan umo 18 tahun nya spek
hahahha penggunaan yang lasak sangat hehhehehehe
buat kat davidson yang paling best pasal contact lens kat situ
ada dan boleh buat contact lens colour yang bese aku buat kat KL
so lepas nie tak perlu ler pergi KL semata-mata hendak buat contact lens
senang right settle sudah nanti kalau dah habis stok so aku beli 3 jenis
uwaaa dasat right yang lama pon banyak belom habis gunakan masalahnya
mana yang aku nak pergi untuk guna contact lens...???
lelagi driving macam mana untuk aku gunakannya...?? malam cahaya silau
lagik lar tak nampak payah atek bg suggestion guna spek silau
untuk kegunaan contact lens leceh dan payah lar beb....
tu yang agak terhad nak guna contact lens kalau orang drive kan orait gak
tapi aku nie ada masalah lor cuma boleh guna 5 or 6 hours sahaja lepas itu
mata seyes kelat-kelat alam tak boleh nak nampak terang tak pon lepas guna
sakit kepala why ek macam gini...??? uwaa nak melawa pon tarak boleh ka...???
lepas nie nak merayap pakai contact lens lar nak kasi cung cung cikit ok tak...??
nampak mereng cikit hahhahahha poyosssss tapi senang guna contact lens nie
lelagi ada bebudak tak risau kena tepis miaahhahhahahahhaha
urmmm kalau pi jejalan means holiday i guna contact lens
uwaaa lama lar tak gedik-gedik....!!! psstt masa gi London ari-ari kuar
guna contact lens tapi last day tu tak gunakan coz stok daily dah habis
lawak tak..??? say lar lawak....!!! macam mana nak buat supaya tak malas
jika ari-ari keluar guna contact lens...??? kena praktice kan diri ker untuk
jadi tidak malas...??? lelagi make up aku perhatikan ramai laer terutama
baya-baya aku gi kelas make up kasi cun cun tapi aku 2 or 3 day lepas tu malas
urmmm sapa-sapa ada perangai spesis aku sila angkat kaki nak taw gak
maybe sebab sis pon sama kot sebab tu aku pon jadi sama make up cuma bila
ada function sahaja kalau tak de function kuar gitu muka without bedak
hahahha buruk dan sangat chomot ... lepas nie nak thread diri lar kuar
pakai contact lens lar...kalau tak buat macam gitu sampai bebila jadi begini
ok dulu pon azam seperti ini tapi see sama jugak tak buat miahahahhaa....
orait i sudah beli car charge...extra charge err macam mana nak taw itu ori
ker bukan ek...?? charge ori mahal giler mampus ler boleh sesak poket kejap...
tak pe lar tawakal sahaja supaya tidak ada apa-apa berlaku....Amin

No comments:

Post a Comment