Wednesday 6 October 2010

♥ Celcom ♥




Aku blom gantuk lagik maka nak post lor sebelom basi
celcom nie bila dah guna setahun dua gitu harus ler pergi
tukar sim card * bagi pengguna line sahaja bukan prepaid *
mulanya bila call mum asyik tak dapat asyik voicemail
kekadang kosong kekadang tu lagik best dapat call tapi tak angkat
lelagi kalau mum sowang kat rumah or berdua dengan bibik
bila call tak angkat hati ini usah dikata risaunya semacam
then bila balek membebel kata call berkali-kali nape tak angkat
mau tau jawapannya hp nie tak berbunyi tak de masuk mesej
mengatakan ada misscall perghhhhhh sabo aje lar dengan line
macam nak hentak-hentak kasi ok balek
abang-abang aku complain call mum tak angkat walau ada bunyi
trut tuttt truuuttt treettttt * ala bayangkan aje lar ye *
dan yang pastinya handphone mum senyap sepi aje tanpa ada bunyi call
semua ingat mum mengayut ke hape sekali hampeh tak dapat dikesan
pelik gak nape macam gitu sekalik keadaan makin gentik bila lepas
2 minggu raya makin teruk aku call ada bunyi tapi tak angkat
then call lagik terus voicemail isk apa hal lar plak
punya lar susah nak call sampai dah tak taw macam mana nak call
lagik parah bila call langsung tak dapat nasib baik handphone aku
ada kredit so sementara waktu gunakan untuk senang call
aku membebel dengan mum suruh pegang handphone aku
malas nak jawab call sebab tak dapat tido lena * jahat kan kan kan *
bukan apa senang kan tak perlu ke bilik aku untuk amek handphone
jadi dapat ler aku terbongkang lagik eheheheheheh then sis kuar
dengan bek pergi celcom centre untuk tukar simcard
senang aje sis kata tak perlu keluarkan i/c sebab owner nya ada
so aku pong nak pergi amek balek number U.O.X aku yang bibik
pergi buang kebetulan i/c sama lesen aku kat si Muchuk
dan kunci plak dalam bilik mum so tak dapat ler nak bukak
sis kata tak pe owner ada cukup tak perlu i/c so disebabkan hampir
mau tutup maka aku pergi settle kan sebabnya kejap aje sekali
punya lar hangin aku dengan pompuan nie boleh plak dia kata tak de
i/c tak boleh nak dapatkan balik aku cakap lar register atas nama aku
pastu dia kata sekarang nie member pon boleh ingat number i/c
seyes aku punya maki pompuan tu berlagak siotttt
apa ke jadah nak ingat number i/c member terus aku bangun
aku cakap aku dah tak nak amek number tu lagik pergi mampus lar
baik aku pergi beli simcard baru senang puas hati punya lar belagak
pastu kekonon nak tunjuk lar tak de i/c tak boleh sis kata dia berurusan
dengan lelaki celcom tak tunjuk pon i/c bila di kata owner number
pompuan nie kerek nak mampus seyy mentang mentang wa pompuan
lu boleh nak wat kerek dengan wa...seyes aku cukup-cukup hangin
euwww nampak sangat kalau customer lelaki laju aje layan slow-slow
kepada pihak celcom tulun lar cakap dengan pekerja anda jangan kerek
sebegitu berlagak sangat... aku pon dah tawar hati nak dapatkan balik
number U.O.X biar lah mati susah sangat ....
banyak taw aku baca complain pasal orang-orang sebegini kerek sangat
berlagak pastu menyombong semua tempat aku tak paham seyyy
korang wat customer macam gini tak sedar ke apa yang korang buat
boleh menyebabkan orang makin mengata mana ada kerja tak penat
kerja penat yang menunggu giliran nie lagik penat
dah ler lama pastu dalam pale otak bermacam-macam fikir nak settlekan
neh aku beri 2 link pasal isu sebegini or lelain tapi melibatkan
senang cerita budi bahasa dengan penungguan Customer Servis
dengan lagik satu Budi Bahasa Seorang Staff
apa yang boleh dikatakan selalunya customer always right
walaupon kekadang karenah ya Allah leceh tapi plzzz lar
jangan kerek sangat aku cakap dengan sis esok aku nak pi campak
kat dia i/c dengan lesen aku geram sangat berlagak tak kena tempat
nak wat ape aku menipu hidup tak akan selamat bodossss
apa hal ke payah kan cap cari ada euwwwww.....
then Digi plak kalau simcard hilang number tak ingat tak boleh
nak dapatkan balik urmmmmm kan guna i/c senang tak payah
nak peninkan kepala customer boleh tak....??
kekadang aku pon pelik bila petang dah nak tutup selalunya staff-staff
semuanya akan buat perangai yee saya taw anda sudah tidak sabar mau
balek ke rumah tapi tulun lar jaga bahasa anda yer~
urmmm aku mau tidok arr sakit hati aje ingat balek kata-kata
pompuan gediks poyos dan kerek itu....
Nite Sweet Dream....Mimpikan si dia Prince Carming aku......

No comments:

Post a Comment