Friday 22 October 2010

♥ Iphone 4 ♥ Milikku ♥













Taraaa dia telah menjadi milikku Syukur Alhamdulilah
pepagi awal seyyy bangun padahal malam tu tido lewat kol 4 lebey
celik jek mata terus kejut sis " Weyy bangun ar jom pi serbu maxis centre
tak nak aku beratur panjang " sebab aku baca orang kata nak amek kena
beratur panjang and aku tak mo leceh lar sebab petang banyak program
nak buat so tak mo lar karang terlepas......
so dengan semangatnya pi toilet mandi menikmati air hahhahhahha poyoss
memang pagi tadi malas nak drive kebetulan daddy offer nak hantar lagi lar
wa suka yihhhhhaaaaaaa .....
so masuk aje maxis centre terus depa dok tanya " Ye ada apa boleh kami bantu "
then aku pong jawab ler " Kami datang nak amek iphone 4 yang tempah "
minah tu tengok lagik terus amek slip dan berkata " Sila tulis nama dan number
phone....cik nak amek pakej yang mana yer...? " huh pakej...????
then sis terus jawab " Kami tak amek pakej kami nak beli kosong "
minah tu blur-blur terus kata " Amek line yang rm100 lar "
aku pon haiyaaaa banyak btol lar cekadak lecehhh seyyyyyy sis pon kata
" Kami memang beli kosong, aritu sudah tanya dan kata boleh beli without
pakej dan kami tak nak amek pakej kami mahu guna prepaid "
pastu baru minah tu paham maksud kami miahahahhahahahhahahahha
lepas bagi detail-detail minah tu suruh tunggu dan duduk dulu
duduk jap pastu bangun balek nak godeh-godeh cases hahhahahah lagi pong
memang tak bawak duit extra so just sekondeng aje lar apa yang besh
sambil tu sis godeh-godeh yang display hahhahahhahha
minah tu pon datang lar bertanya-tanya soklan lar dia kata nape tak nak
amek line yang rm30 sebulan aku pon just cakap lar tak mo pakai line
leceh better aku guna prepaid bahagia aje hidup hahahhaha boley gitu...?
lepas nama di panggil terus pak cik tu mintak i/c kitaorg apa lagi
keluarkan lah i/c aku dengan sis then pak cik tu pelik dia tanya nape sekali 2
then kena terangkan memang kami order 2 set betapa kepochinya
pak cik tu bertanya-tanya siap tanya number celcom mum nak transfer ke
maxis ker aduhhh payah beno nak terangkan hahhahaha nasib baik ler dia tak
terus buat kalau tidak mau mengamuk mum coz pi tukar line celcom jadi maxis
siap banyak soklan tanya kerja dengan mum ker sampai boleh beli 2 set
euwww plzzz ler tak mo kepochi yer........!!!!!
so lepas dah bayar dowang bagi kat lelaki cina untuk kerja-kerja
siap mintak simcard perghhhh nasib baik aku bawak kalau tak entah macam mana
setting semua then depa bagi taw kena charge cuma 1 jam sahaja jangan 8 jam
nanti dalaman iphone ada yang terbakar * sapa taw mengenainya sy dah ler tidak
tahu menahu sangat pasal nie *
hurmmm belom 24 jam iphone dengan aku cuma baru aje beberapa jam
sahaja sepanjang sekondeng ok tapi belom habis godeh lagik
balek aje si sis pi kedai protips untuk bikin rambut seyes bayangkan
kol 12 lebeih pergi balek kol 4 petang tak macam kertu lar plak montot aku
owner kedai tu sebijik macam Bi Rain hensem siooottt tapi dah kahwin lar
ada sorang anak baby boy agak lasak jugak ....
balek aje dari protips pergi Jusco memang dah janji dengan pak din
memula pak din kata tak mo pergi hujan lor......
sampai aje pi tengok wayang cite Cuti-Cuti Cinta komen mengenainya
urmmmm boleh lar ND terlalu gediks plus mengegada menyampah plak
lawak cat jugak lar yang besh.....!!!!
aku nak cari cases kat Singapore lar coz cases Singapore lawa-lawa seyyyyy
mesti ada cases yang aku bekenan tapi tak taw lar bila dapat mencari...
lagipong aku dah janji dengan pak tam nak belikan cases black untuk dia
tapi tadi tengok ada hitam tapi love-love uwwww tak cung untuk pak tam
so aku buat keputusan suruh pak tam tengok and beli.......
nie kalau aku sua kan rancangan ku nak mencari cases kat Singapore mesti
pak tam setuju coz cases kat Singapore lelawa seyyyy.....
cuma la nie aku masih blom masukkan app games tengah menunggu
sapa-sapa yang sudi untuk mengajar aku hahhahah poyossssss.....

pssstt aku orang ke 8 menempah iphone 4 hahhahahah sapa lar
orang pertama ek lagi awal kot dia amek menunggu di maxis centre
awal-awal pagi menunggu maxis centre bukak miaahhahahhahahha
yang aku pelik lor masa tengah adjust iphone ada lar minah cina perhatikan
tengok iphone boleh plak dia tengok sapa yang beli huh saja jek bikin aku
rasa macam apa tengok-tengok tampar kang......!!!
kira tak lama sangat lar dapat iphone 4 nie
masa tempah awal bulan so tak sampai ending month dah dapat
aku bajet awal bulan 11 tapi tak sampai 3 minggu lar 2 minggu lebih
dah selamat sampai ke dalam gengaman aku hahahhahahahahha
Syukur Alhamdulilah Allah kasi rezeki lebih untuk memiliki Iphone....

No comments:

Post a Comment