Thursday 14 October 2010

♥ Kuatlah BADAN ♥







Hari ke-2 aku melepak dari pagi ke malam di sepital
bangun aje pagi Ya Allah kenapa suara aku mula serak-serak
selalunya bangun tak pernah pon macam gini
so mandi semua still sama bila batuk pasan ada kahak yang sangat
euwwww tak suka rasa macam ubat hidung plak dah start gegatal
lagik paraz ada kena lar jaga sama-sama
ok nampak tak tin tu okey itu aje yang akan berada di perut nenek
sepanjang hayat nenek susu perisa vanilla tapi colour seakan-akan
coklat huh yang boleh feeding setiap 3 jam sahaja
kena dudukkan nenek macam kita duduk atas kerusi then amek cuma 100ml
sahaja masukkan slow-slow melalui tube saluran dari hidung
hingga ke perut sungguh seksa tu bersabar ye nenek
sebabnya kena wat macam gitu nenek dah tak boleh nak makan
bubur ke etc yang selalu nenek makan tak masuk perut tapi pergi ke peparu
patut ler selama nie bila kasi makan nenek macam tersedak so selama nie
ingat nenek tersedak rupanya bukan apantah nama sakit tu aku tak sure
so lepas nie nenek makan cuma susu 100 ML sahaja melalui tube
iskkk seksa hoccay sangat sakit tu masukkan tiub melalui hidung
pepagi feeding kol 8 pagi dan last kol 12 tengah malam
urmmmmm bayangkan antara 8 pagi ke 12 tengah hari susu boleh
masuk ke dalam perut cuma tiap 3 jam veryyy kejammmmmmmmm
satu tin susu tu nenek boleh feeding 2 kali sebab susu tu 250 ML
hilang sudah deria rasa nenek ooohhhhhh kejammmmmmmmmmmm
lepas makan nasi lemak * ari-ari makan nasi lemak * aku pong makan
ler ubat nasib baik bawa ubat selsema ubat batuk ubat radang tekak
so makan ler then pale pong macam seikit tin tong sattt
so lepak-lepak atas lantai paraz tido aku pon dah kuyu dan nak tido
tetiba doktor masuk oshhhhhh terkejut terus terduduk kebetulan nak kencing
sebab paraz sowang nanti bangun ke apa nanes mum kata biarkan aku
duduk situ atek pong ada tapi last-last atek kuar mum cakap dengan
doktor aku tak sehat makan ubat so muka blur blur tengok doktor
kerjakan tangan nenek seksaaaa tapi aku tengok kat bawah lor
tak tengok depan-depan mau pitam seyyyyyyy
then doktor siap jawab call pulakkkk menyempat tuuuuuu
doktor cina aku pong wat donno aje menahan sejuk dan nak kencing sadis x?
pas doktor dah settle kerjakan tangan nenek dia pusing tengok aku
lepas tu angguk aku pon angguk aje lar nak kata apa lagik dan yang pasti
tak de lak senyum aku dah macam euwww cepat lar nak kencing nie
pas tu doktor pon blah semua masuk aku pong melaburkan kencing
memang week giler lar aku lagi-lagi petang masa bek bawa paraz
ke taman paraz boring time tu seram sejuk dari atas badan sampai ke kaki
aku cakap dengan bek dah lar jomm naik bilik dah tak tahan nie macam
nak kondem ajek seyessss lepak memang lepakkkk tidakkk laratttttt

p/s: tekak dah rasa semacam batuk plak menjelma bermaksud .... ??

No comments:

Post a Comment