Saturday 30 October 2010

♥ Sambungan Meletak Harapan ♥

Memandangkan semalam aku tak dapat meneruskan niat nak membebel
ari ini aku akan mulakannya pembebelan pertama wahhh gitu
ok meletakkan harapan sama ada tinggi , terlalu tinggi, rendah mahu pon
terlalu rendah semuanya bergantung pada emosi dan perasaan kita
sebagai contoh lar korang faham yang korang akan memiliki
sesuatu barang sebagai contoh nie contoh lar ek korang akan dapat
Laptop tapi korang tak sure bila akan dapat sama ada beberapa hari, seminggu
2 or 3 minggu or berbulan-bulan pada permulaan minggu mesti lar korang
semangat and tak sesabau nak memilikinya jadi disitu korang dah meletakkan
harapan yang korang akan memilikinya cuma bila itu tidak pasti right
ok kekadang meletak harapan nie ada kalanya pahit sangat untuk ditelan
* jap ek jap lagik sambung nak ke toilet jap bese lar sejuk-sejuk nie *
ok back semula untuk membebel lagik huhuhuhu perasan tak bila apa yang
kita harapkan tidak terjadi kita akan rasa hampa...???
sebab itu orang selalu berkata jangan meletakkan atau berharap sangat
nanti sendiri akan rasa rugi..menyesal...or hampa tapi walau berkali-kali
terkena tapi kita tetap jugak akan meletak harapan lagik kenapa ya....??
lelagi kalau meletak harapan mengenai kehidupan means pasangan
nie sebenarnya lagik kondem lelagi kalau pasangan just anggap untuk
couple only not untuk married hah tak pepasal frust siott errr
tapi kan ada ke org yang just nak couple tak mo married...??
ada ker or aku yang mengatakan sedemikian huhuhhuhuhu
huh aku mengarut jek lar semua nie....macam aku banyak benda yang
aku meletakkan harapan terlalu lalu lalu lalu tinggi seyes banyak sangat
ada yang aku harapkan berjaya untuk aku mendapatkan ia tapi ada jugak
yang belom tercapai urmm yang tercapai banyak gak aku story dalam blog
yang tak tercapai idak ler untuk aku ceritakannya hahhaha sukanya jadi kejam
huhuhu aku taw blog nie idak ada sapa yang selalu sangat bukak and baca
tapi boleh tak ek nak feel poyo macam ada orang baca ekekekkekeke
ari minggu nie tak jadi masuk Singapore tengok nenek see tak tercapai
lagik sebab aku ada 2 niat nape nak masuk Singapore yang pertama opkos lar
aku mau tengok nenek terchenta nenek yang selalu menunggu aku balek sekolah
hah nanti lar ek satu hari aku bukak entry cerita pasal nenek-nenek aku
nenek yang masih ada dengan nenek yang sudah tiada banyak benda yang hendak
untuk aku karang hehehehhehehhehe...
sebab kedua aku nak cari case untuk iphone 4 aku kat sini memang ada tapi
tidak ada apa yang aku nak dan selalunya kat Singapore banyak sangat
apa yang aku nak boleh tak ek nak pi Japan semata-mata nak beli case iphone 4
yang patern macam real makanan hahhahha giler babeng membazir jek duit
kalau boleh post ker debit kad ker apa-apa ker best gak tak perlu untuk aku ke sana
tapi niat tidak kesampaian so duduk umah diam-diam hahhahahhaa
then niat hendak pergi Jusco Tebrau City pon tak pergi-pergi motif asyik nak
ke sana jek nak pasang screen protater ( ayooo tara reti eja maa sebut jek reti uhuk )
banyak sangat finger print pastu macam bercapuk-capuk lar plak stress....!!!
tu kalau amek kesan hahaha taw sangat sapa punya iaitu tak lain tak bukan
first opkos lar aku...mum...pak tam...sis....babam....biga.....payaz....shahqir
hahahahhaa sebab tu jek yang sellau pegang sapa jek lagik tapi seyes
finger aku nie dok gatai sangat tu yang jadi capuk-capuk orang lain pegang rilex jek
me huh ganas 24 jam jek....!!! but i love my iphone 4 besstttt sangat tak rugi beli hahha
dulu bajet kata tak mau lar ini lar itu lar now macam apa dah hahahhahaha
every day charger coz men game and tenet...sekarang nie batery ada lar cikit-cikit
tapi nanti ler charger esok ke pagi ker petang ker......!!!
seyes cuak bila banyak propaganda kata iphone 4 nie bermasalah huh jangan ler
tak baek k sian ler kat orang yang dah beli and guna mana de benda perfect
semua orang kata makin canggih sesuatu handphone makin canggih jugak cara
kerosakkannya hahhaha....ok ini harapan untuk memiliki iphone 4 dah tercapai
Alhamdulilah kalau tak aku amek 3gs tapi disebabkan stok sudah tutup yang ada
iphone 4 maka aku amek lawa jugak body iphone 4 nie chomel jek...stylo jekkk
seksi...urmmm ok lar cikit hahhahahha merapu sudah larik tajuk tak pe selalu...

p/s: Antara 2 sama ada buat debit card or tunggu setahun untuk Jailbreak arghhhh
tension lar plak memikirkannya.......

No comments:

Post a Comment