Thursday 21 October 2010

♥ Kepala Pecah ♥

Bila start sakit kepala mesti rasa macam nak pecah aje
sampai ke tengkok rasa sakit dan tak selesa apatah lagi mata
maybe power mata dah makin naik dengan teruk kot ye lar
sekarang nie pakai spek power lama tu yang rasa macam bengang
rasa macam nak wat spek baru aje lar oooohhhooooo bila nak pergi
kekadang makin stress aku bila sakit kepala nanti nak suruh mum
call aunty Marry lar tanya dia kat mana tempat tu
tak boleh jadi lar makin lama simpan makin susah buatnya
power aku naik makin teruk macam mana....????
power spek yang patah dengan spek sekarang yang aku pakai
dah lain dan ianya sangat jauh berbeza
dah ler mata bawah nie menyeyet maybe nak nanes kot
apa lagik nak berlaku penat lar tolong lar jangan nak bawa masalah lagik
kekadang kalau ting tong cikit pale macam berat pastu macam kenoning
gitukkkk huhhhhh menyampah seyyyyyy sesangat menyampahhh
lagi parah kalau atas kepala rasa nyilu-nyilu arghhhhhhh sekssssaaaa
kenapa mozilla sekarang nie macam hampeh...????
cikit-cikit hang cikit-cikit hang asyik hang hang hang hang
lelagi masuk farmville rasa macam nak maki aje
sakitnya hati aku lar.....!!! dulu tahun lepas lor tak de lar sangat hang
ok aje smooth aje besss aje guna tapi sekarang nie hurmmm ntah lar
arghhhhh nape lar lappy nie masuk 2 tahun aje mula buat perangai
bingit seyyyyyy sebingit bingit yang boleh seyyyy
aku baru lepas dengar MJ12 ada orang nie cerita pasal
santau angin yang buat santau tu lelaki dibuat kepada pompuan
tujuannya untuk mendapatkan duit daripada pompuan
giler lar lelaki sekarang nie sengket guna cara gitu mintak duit kat
pompuan pi lar kerja nie tidak sengalll sesangat lar selalunya lelaki itu
ialah kasanova yang akan berbuat demikian cara nya ialah dia akan memerhati
siapa yang boleh untuk dijadikan mangsanya lepas si mangsa menundukkan muka
untuk menikmati makan yang dipesan olehnya si pemangsa akan meniup
sesuatu ke dalam makanan mangsa walaupon dari jauh pon boleh
al maklum kata santau ilmu jahat walau jauh macam mana sekali pon boleh
terjadi seterusnya mangsa yang sudah terkena santau bila mau tido
akan sentiasa teringat wajah si pemangsa macam mana boleh teringat mangsa
akan hari-hari jumpa pemangsa lantas akan membuatkan mangsa asyik
teringat tapi sebaliknya si mangsa tidak mempunyai perasaan cinta
dan bila mangsa teringat pemangsa dan keesokkannya si mangsa pasti
akan jumpa pemangsa dan peliknya dalam sehari separuh daripada duit
si mangsa akan habis tanpa disedari hurmmmm sungguh bahaya lar sekarang nie
santau ini katanya digunakan oleh pahlawan dahulu untuk menumpaskan
musuh-musuhnya tapi cara dahulu kala berabad zaman telah digunakan
pada zaman sekarang bahaya hoccay lelagi pada aweks-aweks yang belom
bernikah a.k.a. anak dara dikatakan bahawa anak dara nie kan sifatnya
sangat pemalu jadi bila bertentang mata pasti akan tunduk malu
masalahnya aku nie spesis kalau bertentang mata tidak adanya nak melawan
pasti akan ku balas untuk kalahkan pihak yang nak bertentang mata dengan
aku entah dari dulu lar perangai aku macam gitu sebab bagi aku lar kan
apa sebab nak tentang mata sampai macam gitu sekali pe masalah nya
maybe sebab aku nie pong ego sangat kot huh ego tersangat-sangat
orang baik aku boleh baik tapi kalau orang buat bangsat dengan aku
sorry lar ye nak berbaikkk tak de masa nak melayan permintaan untuk buat
baik sama aku tidak sama sekali hoccayyyy ...
aku macam nak ajak mum larik lar pi memana yang boleh tenangkan
hati kat mana ek nak ajak mum larikkk....any idea mana tempat yang
best-best...?? err kalau aku dah kerja maybe aku boleh bayar all
apa segala jenis untuk bawa mum larikk tapi masalahnya aku tak kerja
macam mana nak bawa mum larikkk...??? * lagu rock nie bingit seyyy *
macam nak kasi babam naik level aje lar tak pe tengah rajin tulun
pi neighbour petilis kan tanaman mereka tapi cian babam neighbour
cikit ajek mana nak cari sapa main game tak pe nanti kalau rajin
tulun babam kerjakan lepas nie kena masuk fb aku untuk masukkan
candy ke dalam pumpkin nya tempat sekarang nie memang malas
nak siapkan apa yang berkaitan kena kumpul-kumpul musim malas
menjelma kembali taraaaaa tapi update blog tengah musim rajin
kalau datang malas memang akan malas semalas malasnya lar
hahahhahaha dah merepek repek makan kerepek ubi putih tu pon
sedap jugakkk ekkk memalam sebegini opsss pepagi seperti ini
macam nak wat blogwalking tapi macam malas lar plak tak pe la
kat mana boleh cari baju gaun pengantin untuk size besar...???
nak wat photoshoot lar pakai gaun pengantin pastu nak wat kat tepi
pantai ker dalam pantai ker atas pantai ker bawah pantai ker.....
lama tak wat photoshoot lar dedulu selalu buat tapi sekarang nie
dah tak buat lagikk tetiba rasa macam nak gedik-gedik lar
dah lama tak gedik-gedik asyik serius ajekkk arghhhhhhhhhhhhh
ala kat dalam rumah pon on aje lagik lar lawa tapi itu lar sapa yang nak
amek gambar nanti nak pakat dengan si tembam ar nak wat macam gitu
tapi biga ada lagik best coz biga punya aksi lagik lar gedik
masalahnya bab rambut plak aku tak berapa nak pandai setting
sapa nak ajar aku buat rambut...???? belajar kat youtube tak menjadi je lar
stress seyyy aku menyampahhhhhhhh menyampahhhhhh ari jumaat si tembam
tak kerja maka akan ku pujuk dia untuk buat itu semua hahahhahahahhahahhaa
saja nak melepaskan gian di hati untuk gedik-gedik amek gambar tapi nak
buat kat luar rumah tak nak wat kat dalam rumah siap dressing kaw-kaw ker
nanti lar aku nak kena bincang dengan si tembam tu dulu sama ada dia setuju
atau pong tidak setuju sesambil tu boleh gedik-gedik dengan si muchukkk
ohhhhh tembam sila setuju aku dah macam sedikit gian nak mengedik nie.....!!!!
ok sekarang nie mood aku ialah nak menggedik sekian.............

No comments:

Post a Comment