Monday 18 October 2010

♥ Kamben BLACK Bercabang ♥

Haisshhhhh apapasal 2 ekor kamben BLACK Bercabang
ada dalam rumah aku dalam family aku
kat sini aku nak bagi taw yee jika dalam family ada kamben BLACK
Bercabang family anda akan sentiasa huru hara
sebab perangai mereka yang BERLAGAKS, POYO, MENGEGADA
macam mana lar si 2 ekor kamben BLCK Bercabang nie boleh hidup
tanpa rasa bersalah yee...??? dah ler menghuru harakan keluarga
lepas tu dengan tak tahu malu suka memintak-mintak tapi
dengan tak bersalah mengutuk orang yang dia mintak
bila lar Allah nak kasi tunjuk pengajaran kat 2 ekor kamben BLACK Bercabang
tak nak kasi anak lelaki rapat dengan keluarga lelaki tapi bila kat side
mereka amboiiiii bukan main suka lagik Wahai pompuan-pompuan
yang masih belom kahwin dengar sini aku nak berkata sebelom kahwin
disebabkan blom dapat lagik jangan nak berpura-pura buat baik
buat bagus jadikan diri perfect tunjuk aje perangai yang sebenar
ini tidak lepas dah kahwin mula tunjuk perangai yang sebenar BODOH
taw tak BODOH menyusahkan hati orang lain menyusahkan keluarga
SUKA BANGAT EHHH KORANG MENGHURU HARAKAN KELUARGA
BUAT ORANG DALAM FAMILY BERGADOH EHHHH....
so memang benar lar dan sangat mengena menjadi kamben BLACK Bercabang
buat mulut manis tapi menjaja cerita lain BODOH BANGANG
KO INGAT HIDUP KO AKAN SELAMAT KER INSYA ALLAH TIDAK
AKAN SELAMAT SEBAB HIDUP KO AKAN KUCAR KACIR
tak sedo diri dah ler suka mintak-mintak lepas tu nak berlagak kaya
dari dulu sampai sekarang benda yang sama aje JADI MANUSIA JANGAN
NAK BODOH BANGGANG LAH GUNA OTAK KO YANG TAK ADA ILMU TU
berubah lah sebelom ko akan menjadi lebih teruk lagik
MAKIN LAMA MAKIN BANGGANG MAKIN BODOH KALAU AKU ADA NIAT
LAIN MEMANG AKAN JAHANAM LAH HIDUP KO TAK SEKARANG
AKU AKAN BUAT AKAN DATANG.......SELAGI 2 EKOR KAMBEN BLACK
BERCABANG INI ADA DALAM RUMAH MEMANG TIDAK AKAN SELAMAT
LAH RUMAH DAN KELUARGA ANDA.....
NAK BERLAGAK PERGI LAH KAT KAMPUNG SENDIRIK BUKAN DALAM RUMAH
INI KO SUNGGUH SILAP SEBAB MEMILIH KELUARGA AKU UNTUK BUAT
MACAM GITU........!!!!!!! AKU BENCI 2 EKOR KAMBEN BLACK BERCABANG
SILA BLAH DARI FAMILY AKU MENGERTI......!!!

No comments:

Post a Comment