Friday 8 October 2010

♥ Huh Jejalan ♥





Entry rajin di pagi huhuhu
Selamat Pagi semua sudah sarapan ka * gilo ke belom *
sementara nak menunggu kol 12:30 tengah hari untuk amek sis
balek lunch hour aku buat lar entry baru
tadi pagi payaz datang suruh mum bukak pintu bilik riuh mulut
panggil su...su...su.....masuk aje senyum-senyum hahhahahha
kiut seyyyy rasa macam nak geget-geget ajek dengan kegedikkan payaz
sementara mum siap nak pergi apa ntah nama tempat tu aku jaga lar kejap
amek kunci rumah pusing-pusing maksudnya mau pergi jejalan
selalunya payaz pandai kunci kereta buntal a.k.a. matrix yang payaz selalu
buat macam gitu tapi ari nie tak jumpa kunci buntal kunci rumah pon jadi lar
semalam biga suruh amek dia tapi kena sekolah kak eta suruh biga habiskan
sekolah alololo ciannya shahqir plak semalam sebuk kacau tekan-tekan
hahahaha sama lar perangai si kembar berdua nie.....
okey semalam sis ajak gi tesco mencari seluar saya sebagai driver nie
ikutkan aje lar uhukuhuk sekarang kerja i dah jadik driver tak bergaji
pagi memang daddy hantar sis pergi kerja begitu jugak tengah hari
nanti petang turn aku plak tapi hari ini disebabkan oleh daddy kuar
datem dengan mum maka i terpaksa amek tempat jadi driver uhuk
tak pe lar dari tak de wat pape-pape kat rumah selalunya yang menjadi
mangsa ikut aku ialah payazz senang aje angkut dia bukannya susah
ika yang jaga dia aku drive hahahhaha
perghhhh mata aku gantuk seyyy macam mana mau drive...??
then babam nak makan kenny rogers huh makan ingatkan babam
nak makan mee tom yam slurrrppp pedas kaw-kaw tu
pergi lar makan aku pon macam malas aje semalam nak makan
ayam * demand sungguh....! * so makan ler chesse macaroni
sebenarnya dah tak tahu nak makan apa sudah bebalik sama
so lepas nie aku pon dah tak tahu nak makan apa lagik
tapi aku suka gilerr muffin chocolate dan vanilla
suka tang atas tu kaw-kaw tapi kat bahagian dalam dah stress
nak habiskan lecehhhhhhh * huh tak patot tak patot *
air tu plak mix air strawberry sama dengan orange boleh plak
semalam kuar cite masa pergi London huhuhu teringat sama
Subway London * Halal ya kawan-kawan * nie ler namanya
mengidam melampau tapi Johor tak de subway yang ada cuma KL
sahaja Singapore lagik ler tak halal * sumber dari kazen aku *
ya Allah lamanya nak menunggu kol 12:30 nie sekarang baru kol 11:11 pagi
kalau ikutkan rasa hati mau ajek aku golek-golek masuk selimut
dah ler bilik mash sejuk .... nak pi cari makan lor kat dapo lapo lar plak
haishhhh perut tak mo lor lapo-lapo tak bagusssss.......
macam nak sarapan meggi asam laksa lar plak tapi malas nak bikin
sapa rajin nak bikin kan aku meggi asam laksa...????
huh nak jejalan pergi buat blogwalking lor * kalau rajin ler *

entry ini sudah menjadi entry merepek dan kerepek sekian....

No comments:

Post a Comment