Wednesday 20 October 2010

♥ 20.10.2010 ♥

Baek lar incik blogger saya tidak akan upload gambar sehingga
segalanya ok
aku pelik apa maksud 20.10.2010 sana sini semua kata ayat tu
ooo maybe sebab 20.10.2010 mewakili 20 pada 2010 manakala 10
mewakili 2010 dan ada yang kata bape tahun lagik untuk dapatkan
tarikh seperti itu hehehehhehehehehhe
20.10.2010 urmmm sedap gak bunyi nasib baik ari rabu
kalau ari sabtu or ahad sure orang akan amek tarikh itu untuk
buat wedding punya lar hahahahha aku bukan nak wat wedding or
tunang or apa tapi nak wat hari seharian tido miahahhahahaha
asyik tido aje kan makin mengembang dan kembang
huwawawa sleep lor dah kol bape nie 2 nak masuk 3 pagi
meroyan aje depan lappy main games bebudak tapi shiokkk
tak stress rilex sahaja senang pon senang lagik cepat menang
huwawawawa aku tak sabo nak menggoda biga men games best
miahhahahhahaha shiookkk oooo menggoda orang hahahhahahaha
get ready biga untuk digoda games best.....!!!
errr pergi jejalan mesti cerita ada selit
pasal kekasih hati terchenta miahahahahahhaha tungggu nanti
best ker...?? tetiba tanya best ke apa yang best...???
best tengok kebahagiaan orang time berchenta perghhh ayat kaw-kaw
wangii harummmm bunga cuma kalau gado mak aiiiiii tak sanggop
waktu itu ayat-ayat tak boleh blah contohnya ialah
kau menyebabkan aku kecewa
kau merobek hati ku ( wahhh dah macam lirik lagu )
kalau aku taw benda nie nak jadi tidak akan aku terima lamaran kau
haiyyyaaaa bese lar time bergado macam nak runtuh tapi bila dah baik
mula lar manis bersama urmmm adat bese lar
huh pepasal masuk bab nie...???
nie dinamakan tidak punya kerja hahhahahhahaha


p/s: Nenek dah boleh kuar sepital Alhamdulilah Syukur....http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment