Tuesday 26 October 2010

♥ Saya Tunangan Orang ♥

Hahaha agak terkujat tak tengok title aku...???
aku sudah menjadi tunangan orang bila lar plak aku bertunang kan
soklan berani mati dari tempat chat bermula ayat begini

A: Hye
Me: Hye...sapa yer..?
A: Bla bla bla ( nama dia lar )

story punya story tetiba kuar ayat ini

A: Dah kahwin..?
Me: Belom
A: Dah ada BF..?
Me: Dah bertunang ( Tak boleh blah kan ayat )
A: Tak pe lah macam gitu..Tak nak ganggu tunang orang

hahahhaha poyosss kan then aku try ler pancing cikit tengok macam mana
reaksi dia miahahahhahahaha jahat tak aku nie...??
story pasal study lar plak si A kata dia boring study ke apa ntah then boleh
plak bagi ceramah kaw-kaw miahahahhahahahhahahha pastu tanya kat aku

A: Study kat mana dulu..?
Me: Kat KL
A: Tempat
Me:
Kolej Matrikulasi Selangor

Nasib baik tak banyak bertanya study kat mana urmmm cekat jugak ek
bab-bab begini tak boleh nak bagi taw true pasal diri sendiri bahaya
memang dah jenis aku tak suka bagi taw betol-betol better aku menipu
menipu demi kebaikkan dan kalau boleh memang aku tak mau bagi taw sangat
detail aku very bahaya lar babe .... hahahha nie lagik lawak seyyy aku bagi

A: Selalu bosan buat apa..?
Me: Pi mengacau member yang blom tido
A: buat apa jek dengan mereka ..?
Me: Ajak dorang borak-borak...imbas kembali kenangan lama masa study
A: Oooo...bestnya camtu...

nie ayat untuk saja menambah garam gula ajinamoto miahahhahahhaha

Me: Yeap...kalau tak pon kalau tunang kerja malam dia akan on9 maka
akan borak-borak lar dengan dia

miahahhahahahhahah poyo tak aku sapa tunang aku tu sila tampilkan diri anda

A: Ooo...Dia kerja apa
Me: Ass Doktor...
A: Ooo
Me: Ok lar untuk saya teman sementara siapkan apa-apa kerja

nak aje aku jawab siapkan hantaran wakakakakkaka boley gitu...???
besttt ar ek pas nie aku nak kata aku nie tunangan orang lar
lelagi dekat sapa-sapa yang aku tak kenal tanya soal status aku
tapi hakikatnya Allah, diri sendiri dan keluarga yang bersama aku yang tahu
apakah status diri aku yang sebenarnya miahahahhahahahha
dasat gak ek aku nie pasnie nak tambah asam garam lar nak buat ayat
merindui tunang ku yang terchenta ker apa ker hahahhahaha
rasa macam nak blah lar dari skype malas lar plak lelama dah tak tahu nak menipu
apa plak....psssttt tipu begini tidak mengapa demi keselamatan diri terutama
untuk mereka yang belom kenal cuba kalau kata tak de bf tak de sapa-sapa
a.k.a. single karang melalut-lalut jadi lain tak nak aku.......!!!
nasib baik aku tak letak URL blog aku kat skype kalau tidak karang KANTOI
aduhhh nak wee wee nie dah ler tengah dengar misteri jam 12 nie
sapa mau teman aku pi toilet nie....????

No comments:

Post a Comment