Saturday 2 October 2010

♥ Henna Design ♥
























sapa boleh ajar aku macam mana nak buat henna begini
aku nak sangat buat lama nya tak pakai inai
dah ler aku ada banyak inai karang 2012 dah expired
so very sayang nak buang...kalau aku pandai buat mesti
bestttt plzzz jangan kata ia nya haram disebabkan itu bukan
tatoo itu just inai sahaja dan gambar yang dilukis itu cuma
bentuk bunga bukannya bentuk apa-apa yang boleh
melambangkan tatoo.....
kalau ler aku pandai mesti syooookkkkkkkkkkkkkkkkk
la nie cuma dapat pakai kat kuku itu pon 2 jari ajekkkkk
sakitnya kepala nie......larghhhhh opss arghhhhhhhhhh
apa movie best untuk tengok kat youtube cerita kat tv
tak de yang best any idea....???
cerita semuanya merepek....euwwww macam cucuk-cucuk
plak kepala nie.......!!!
movie ohhhh movie apa best ek......no movie ghost

memula dari aritu aku nak pakai inai tapi mengenangkan
si biga pon suka nak pakai inai so tunggu lar si biga
then habis aje movie Histeria ( tobat nak tengok lagikk )
aku tanya biga nak pakai inai tak tetiba biga kata nak
lepas tu dia kata tak nak nanti kawan dia ejek aku pon ok lar
then memang aku nak pakai pon 2 jari yang akhir itu
sebab cepat hilang hehehehhe nak menunggu hilang lambattt
lelagi ibu jari huhhhh payahhhhhhh
then biga datang kata nak pakai jugak lar lantak lar kalau kawan
dia nak ejek siap kata nanti aku baling kerusi * huh dasat ikut perangai
aku tu memanjang menganassss * aku pon kata ok lar
masa pakai tu dia siap kata kawan dia suka usik bila dia pakai
inai then aku kata lar ala cakap aje dengan kawan awak yang
mak cik awak kahwin senang tutup cerita ( ok tak cadangan itu )
sekali biga tanya bila aku nak kahwin aduhhhhhhhh
aku cakap ringkas dan padat tahun depan aku kahwin hehehhehehe
malas nak bagi jawapan pepanjang dengan kata jodoh blom
sampai lar blom seru lar hah ok gak kenakan orang macam gitu
nasib baik dia tak tanya kahwin dengan sapa nanti mudah aje
aku jawab kahwin dengan arrrr eerrrr hurrmmmmmmm
tetiba aku rasa sangat sakit mata ar dengan tulisan plus layout
aduhhhh jap agi ada jugak aku tukar layout lain
nak tukar colour tulisan leceh plak bukan sikit tapi banyak
yang penting dah tak nak tengah-tengah colour putih.....
la nie aku dok membedal cake lapis blueberry
urmmm sedap gak dari aritu beli ari nie baru rasa huhhhhh


p/s: okey tak layout nie baru aje siap la nie kol 3:28 pg
malas nak wat entry baru so edit kat sini saja ok lar
ok ke tak okey sila ler beri comment otak dah buntu seyyyy....
kenapa susah nak cari template yang lelawa.....

No comments:

Post a Comment