Friday 1 July 2011

♥ Ya Allah Perasaan Ini ♥

Start mum suruh dengar napas nenek aku rasa macam
dunia aku ini tidak kena hati aku tidak tenteram aku sendiri
pon tidak tahu kenapa resah gelisah rasa macam nak ajek
cepat balik entah lahhh semuanya tak kena
vontot aku nie pon dah tak rasa duduk atas kerusi dah tak senang
tak selesa semua serba tak kena rupanya mum call bagi taw
hantar nenek ke sepital coz napas nenek dah makin teruk
perasaan aku ketika ini macam nak tinggalkan kerja tempat kerja
terus balik amek pasport masuk singapore baru tadi mum suruh
cakap dengan nenek bulat mata nenek dengar aduhaiiiiii
boleh tak nak balik saat ini jugak....???
Ya Allah semoga tidak ada apa2 berlaku pada nenek...
semoga nenek di lindungi nenek kuat ehhhhh.......sob sob sob
macam dah tak ada mood nak buat kerja......
rupanya perasaan tidak enak aku ini ada kaitan aduhaiii lemah seyyy
patut lah rasa pc nie macam tak kena dengan aku tapi aku tak taw
apa sebab aku rasa tak tenang saya mahu balik sekarang jugakkk
sila kasi sy perlepasan saya nak balekkkkk.....!!!!!
saya nak pergi tengok nenek saya......kalau sy ada sayap sekarang jugak
sy terbang ke sana...saya nak tengok nenek saya.....

No comments:

Post a Comment