Friday 22 July 2011

♥ Saya Mencari Ini ♥




























Saya mencari handphone ini jika anda tahu dimana ada jual sila inform sy
coz handphone nie dear hadiahkan buat saya *happy*
masa tu tahun 2005 ke 2006 gituk kalau tak silap tapi sayangnya handphone nie
dah kena curikk sob sob sob masa tu rumah kena masuk pencuri aku plak
entah lah boleh plak charge kat luar tak charge dalam bilik kesudahannya
hilang sob sob sob sob...!!! dorang rembat sekali dengan jam aku sob sob
jam tu sangat berharga okey sayangnya pakai hanya beberapa kali sekali
kena sapu grr aku nak sumpah orang tu akan merana sila pulangkan balik
apa yang kamu curik...!! seyes kalau ingat balik aku rasa kesal sangat
kat mana aku nak cari handphone nie yek...??
aku perlukannya untuk kenangan kembali sob sob sob plss help me...!!!

No comments:

Post a Comment