Monday 25 July 2011

♥ Weak Day ♥

Minggu depan seperti ini kita semua akan bermula pose
1 ramadhan 2011 cepatkan masa berlalu tak lama lagik
dah nak pose tapi lagu pose aku tak jumpa yang sesuai so
tahun nie tak gunakan ringtone pose mum punya ringtone pon
aku belom jumpa lagik so macam mana huhuhu
so tahun nie bulan pose tak guna ringtone pose sebaliknya
just guna ringtone bese-bese ajek uhuk uhuk uhuk
aku use ringtone Tonight i'm loving you err actually kan
jangan ler tengok music video lagu tu seyes menjijikkan
mengelikan dan tidak bagus ditonton oleh kekanak bawah 18
banyak sangat aksi yang trut tut tet pepaham ajek lah ekk
nasib baik kat tv dorang potong part tu tapi kat youtube tak
potong huhuhu apa-apa ajek lahhh ekkk babam plak pergi tengok
kat sekolah nasib baik tak kantoi kalau tak ada kes kena panggil
mak bapak pergi sekolah huhuhu...!!!
aku use ringtone tu sama jugak dengan babam cuma babam amek
part Luda aku amek part Erique (tak hengat plak nama mamat tu)
disebabkan part corus ada macam maksud tidak elok so aku tak amek
part tu giler ker hape karang tak pepasal orang ingat aku nie apa
so amek part yang sopan-sopan ajek okey lah sedap telinga
mendengarnya sempat gak update ke 4.3.4 ios tengah menunggu
bila ios 5 akan keluar tak sabo weyyy function yang gerek-gerek
sungguh penantian itu satu seksaan wakakkakaka
semalam dah shopping cadar, alas kesat kaki, bantal ermm lagi
towel mandi dah mula beli cikit-cikit cuma tinggal baju sama kasut
kan aritu dah kata tak nak beli kasut yang kasut dulu abg han belikan
masih belom pakai sekali pergi Padini errkkk kasut tantek-tantek seyy
arghhh hati dah berbelah bagi lah plak sob sob sob aku ingat nak beli
sunglass jenama padini sebab ramai beli kat situ and aku ada bekenan
dengan satu corak tu kaler kuning wakakkakaka kan tahun nie tema
kuning meow meow hehehhee nanti lahhh rasanya tak beli lahh coz
sayang kasut tu belom pakai so use yang itu sahajak...!!!
and hajat nak shopping before pose tak kesampaian coz pose nie jugak
gagahkan diri pergi shopping huwawawawa tak mengapa lah
tapi kat Jusco dah meriah dengan banner Gemilang Aidilfitri
wawawa pose pon belom bermula apa daaahhhhhh
bila tahun lepas aku slumber saja use ringtone raya pada 15 pose
tapi dah kerja nie tak boleh lah jawabnya 20 pose baru can start use
grrr tapi tengok arr kalau bebudak nie change aku pon zappp change
kalau dorang tak change aku tunggu 20 pose so hak aku kan cuma
aku segan ajek hehhehe segan beb orang tak use tapi aku use hehe...!!!

No comments:

Post a Comment