Tuesday 19 July 2011

♥ Macam-Macam Seyy ♥

Macam-macam orang buat untuk hack or virus kat fb
semalam aku kena kuwang kuwang kuwang tetiba cikgu aku
tegur Hi, How Are U? aku pon blur mujur aku dah dapat taw dari
blog sapa ntah tapi aku tak reply tak koseee bebehhhh
okey aku bagi taw cara-cara mereka lakukan mahu...??

1.Virus tersebut akan dihantar melalui chat dengan menghantar
" Hi, how are you?

2.Then korang reply dia plak akan balas ' Wanna Laugh '

3. lepas korang reply dia hantar plak ' It is you on the video?
want see?

4. Then lepas tu dia akan hantar LINK dan itu lah VIRUS!


*adeyy apa hal pergi publish nie story belom habis lahh apa daaa*
actually nie version virus lahh aritu ehh semalam yang aku baca tu
dorang kata itu sebenarnya cara mereka mahu hack so lepas kita
click LINK itu nanti fb kita akan serta merta dihack oleh itu mereka
kata misalan kata kena macam gituk memang fb tak boleh bukak
so kena tunggu sampai sistem fb kita baik pulih then remove orang itu
lepas tu change password supaya mereka tidak akan hack lagik..
aritu banyak kisah pasal blog kena hack sian kan penat-penat mereka
godeh-godeh kasi lawa blog mereka sekali kena hack urmmm
chantek siak contact lens yang jual murah-murah itu bikin wa
euwww tantekk chomeyyy nak beli boleh hahahha mata rosak padan
muka miahahahhahaha sila gelak gelek-gelek montot...
esok birthday mum tapi aku tak tahu nak kasi present apa buntu beb
buntu aku nie lah masalah aku tiap-tiap tahun menjelang birthday
tak tahu nak kasi hadiah apa mumumumumuuuuuuuuuuuwawawawa
gantuk lah plak mata nie kelat-kelat macam nak lena ajekk
semalam ingat nak tidur kol 11 lebih sekali 12 lebih malam nie sure akan
tidur lewat dalam kol 1 pagi gitukk arghhhh nak menyorok bawah selimut
dengan bantal muchuk plsss plzzz pplllzzz pplllssss aku nak mencari
buku nota untuk sumbat semua data errr okey tak.,..??
yang pasti 26.03.2010 aku menukar number a.k.a. yang aku guna
sekarang nie lahh tak sangka dah setahun seyyy *wink wink wink*
aku hengatt bulan 6 or bulan 7 yang aku change number rupanya
bulan 3 so genap lah means gabungan number plat sama phone
so dah matching suker suker 2 3 9 0 meaw meaw meaw suker suker
amek number plat lepas tu potong number amek yang last auww
Insya Allah akan aku pertahankan number ini sampai akhir hayat
nak taw tak auwww ari sabtu lepas bebaru nie aku lepas makan
guling-guling bulik-bulik last-last aku pap tidurrrrr
syok bhaiii tidur rasa macam dunia nie aku yang punya *poyo*
okey memang poyo hehhehee aku mimpi keluarga aku pergi cuti
macam yang aritu raya cina aku cuti kat situ bilik atas air perghh
lepas tu boleh lepak dekat rumah sedare then charge iphone kat situ
sekali bila tengok tu bukan iphone aku dah meraung-raung aku
iphone aku jadi macam gituk then aku tak tahu macam mana
use phone bese kemudian ada lelaki nie kata nak masuk meminang
aku so aku just ignore bayangkan hampir 3 lelaki yang nak masuk
meminang aku grr scary beb lepas tu aku tak tahu kenapa gatal nak
call tetiba dia gelarkan diri dia as ayeed siap cakap beginik

" kan ayeed dah kata sekejap lagik kami sampai "

aku terus letak phone geli gelaman hahahhahaha kemudian mereka
sampai uwaa rambut dia ala-ala pejal tahir tetiba aku rasa takut plak
rupanya bila nak ending tu cehh siap ending tu kekekkeekee
mamat tu yang amek iphone aku semata-mata nak check walaweyyy
giler arr kalau in realiti plss lahh belom apa-apa sebuk nak check2 phone
check2 email check2 fb check2 twitter check2 blog gilerrr tidak akan sama
sekali..!!!

No comments:

Post a Comment