Thursday 28 July 2011

♥ Case Ipad ♥

Aku nak carik case ipad lah aper ipad 1 bukan ipad 2 yekk
saya belom ada rezeki untuk membeli ipad 2 paham...!!
aku nak cari case untuk raya nanti prrrrrrrrfffff dah ler
semalam lepas aku kata macam gituk kena kutuk dengan
babam raya lambat lagik lahhh lepas tu siap tanya lagikk
case pose tak nak beli ker grrr mencik mencik mencik...!!!
aku bukan apa case ipad aku sama dengan didi so malas
nanti tertukar lah ini lah itu lahhh paham-paham ajek lah
didi kalau mama dia ada mula na carik pasal ajek so aku pon malas
nak melayan so aku rasa baik aku cari case ipad yang lelawo
selalunya aku beli case iphone nie aku mau beli case ipad huhu










walaupon rega case ipad jejak rm100++ nak buek macam mana terpaksa
malas lah nanti karang kat belakang-belakang ada story-story urmm
kalau nak cari yang banyak pilihan kena pergi holiday plaza urmm
kat Jusco tak banyak pilihan habis takkan nak pergi beli kat Machines
and tak kan nak pergi beli kat danga city mall payah beb payahhhh
hanya kat holiday plaza sahaja banyak pilihan macam cartoon-cartoon
ingat nak beli and kalau pergi memana nak bawak lah dah sampai
masanya untuk tidak habiskan battery iphone karang orang nak call
susah coz battery flat so sudah masanya untuk main game use ipad
okey lah atleast ada gak ipad walaupon sekarang nie tengah pamous
ipad 2 tapi ada banyak problem gak err takut plak jarang aku dengar
ipad yang version lama problem macam ipad 2 urmm pikir-pikir...!!
nak cari case angry bird ker gambar gajah ker hahha chomey gak kan
tapi rasanya more safety use yang cover jangan use back case lahh
kekadang aku nie cuai cikit macam iphone senang lah nak jaga
nie ipad agak sukar ngeh ngeh ngeh ngeh nanti lah end of this month
lah jawabnya baru aku pergi mencari case untuk ipad ingat nak beli 2
lah senang ada gak back up huwawawa tapi duitnya boleh melalak oo
dah ler mahal walau pon macam cikai-cikai mana nak cari case ipad
dalam rega 50 ker 30 ker...ada mana-mana tempat tak area johor
tak mahu lah beli rega 100++ pokai ooooo......
so ipad nantikan case baru untuk dikau dari tuan kau yang poyo huhu...!!

No comments:

Post a Comment