Tuesday 5 July 2011

♥ Bila kemalasan MELANDA ♥

Bila sedap cuti kemalasan meluap-luap melanda sob2
naik balik selepas kerja adalah sangat malas mozila giler
asyik hang ajek lepas tu not responding so memula tadi
download opera tapi bila part type kat blog tak syokkk
so amek keputusan download balik mozilla version 3.6
dari dulu suka yang ini sebab jarang asyik not responding
asyik hang aduhaiii tak taw lahh apa lagik problem sejak
hantar format mengegada plak lappy toshiba nie taw mencik..!!
apa pasal ekk version 4 and 5 nie macam ginik ekk asyik not
responding ajek...?? sakitnya hati lelagi kalau type kat blog
mak aiiii type2 tak kuar apa2 kemudian taw-taw slow satu per
satu yang ditype aduiiiiii yang pasti bila bukak blog orang
makin menjadi-jadi taw sakit tak hati...???
okey sambung balik bese lah bila naik cuti kerja berlambak-lambak
aku nie berlambak-lambak orang bertanya macam-macam kat fb
mak aiii pening nak menjawab satu persatu tu belum masuk email
belom masuk kat twitter lagik dorang bukannya tanya asal aku tak
kerja sebaliknya dorang nak taw pasal harga, nak jadi ahli nak ini
nak itu haishhhh dah kerja beginik jawab saja lah pertanyaan mereka itu
kalau aku cuti bersalin *err nanti dah kahwin lah* pe jadi ekkk
sapa nak amek alih tugas aku kuikuikui merepek ajek belom jumpa
bapak anak aku lagik so macam mana nak bersalin wakakkakaka
tapi seyes pagi tadi memang macam malas ajek nak pergi kerja
rasa macam nak sambung tido peluk bantal karang tengah hari
warga-warga dalam rumah mau ke batu pahat sob sob sob
kena tinggal sodehhhh boleh tak nak kerja setengah hari mau ikuttt
tak apa lahh yayaz ada kat rumah ada gak teman penghibur aku
pagi-pagi dah kejut aku suruh tengok apa ntahhh kecikkkk
plss tak mo lahhhh kalau aku bulik yayaz nanti kenit akan nanes
wawawa tapi semalam kiut coz dia tak nak balik selit bawah tiak aku
siap peluk2 bahu sebab tak nak balik nanti dah besar agaknya lagik
teruk dia buat sampai baba dengan bubu dia fed up nak suruh dia balik
wawa masa tu mesti bubu yayaz makin naik hanggiiiinnnnn....!!!!
sakit perut lahhh plakkk haiiishhhhhh see asal bukak blog
orang ajek mesti mozilla akan hang not responding grr mencik mencik...!!!
apa lah masalah mozilla nie ek...???
hurmmmm gantukkknya mata macam tak boleh nak bukak seyyy
semalam malam makan ubat Alhamdulilah pagi nie tekak dah okey
dah back normal tapi tak apa lepas nie dah ada ubat standby so tak
payah risau kalau dah sakit tekak bese lah sindrom-sindrom mau demam deyy
tapi mujur lah tak demam kalau tak grr stress ajek rasa huhuhuhu
aku tengah tidak ada idea untuk update blog stressnya...
macam mana nak buat ek...?? no idea tak taw nak story nak membebel
apa semuanya tak taw nak kena cover macho cover cun cover gedik-gedik
semuanya kena buat ahhhh arghhhh bosannnnnnn huhuhuhuhu
ehhh tahu kah anda mulai 11 July nie disney channel akan bertukar ke
disney junior entah apa yang ditukar pon tak pasti lepas tu ada promo kuar
playhouse disney akan ditukar ke disney junior so mana yang betol sama-sama
tunggu 11 July nie okey...?? chilll bebehhhhhhh
bila mengantuk menguasi minda anda tahu bukan apa rasanya..??
begitu jugak dengan aku yang tengah merasa gantukkk teringat bantall
busyukkkkk teringat suasana bilik yang sejukkk lagik mengancam
untuk meneruskan tido arghhhhh giler arhhhh mata dah tak boleh
nak bukak asyik nak terlena ajekkk sudah-sudah waktu untuk membuat
kerja sudahhhhhhhhhh orait sudah masanya untuk tukar password...!

No comments:

Post a Comment