Thursday 14 July 2011

♥ Monte Carlo ♥






Layankan didi tengok movie nie kat Jusco TC okey lah not bad nasib
baik tak bosan kalau tak tidur dalam wayang lah jawabnya huhuhu
ada beberapa jejaka yang sangat ensem boleh tahap cair ohhhh
habis kol bape pon aku tak sure sebab tengok semua kedai dah tutup
grr ari senin transformer pon macam gituk gak then nak pergi toilet
so kelam kabut jap so carik toilet dekat dengan lift sebab nanti turun
just pergi parking ajek sekali amek semua pintu-pintu utama tutup
uwaaa sangatttt mencikkk mencikkkk dah kena pergi jalan pintu utama
dekat Harris ohhh giler dari hujung ke hujung kembali semula ke hujung
dengan keadaan jusco yang besar gedabak itu then orang siap tengok2
ada guys tu tengok-tengok then aku kata lah apa tak pernah tengok
orang pompuan jalan ker bodohhh kan...???
masa nak bayar tiket parking mum call memang aku tak sempat nak call
sebab mencari jalan keluar huhuhu then aku salah cakap pergi cakap
bayar tiket wayang bukan bayar tiket parking then mum kata baru pergi
tengok ke mesti mum pelikkan sebab nya masa wayang nak start kol
9 lebih aku dah call mum bagi taw hahhaa kelam kabut punya pasal
tak memasal-masal apa lagik pecut lahhh balik babam siap request nak
rojak keropok sorry bebehhhh dah kol 11 before kol 12 tengah malam
harus kena sampai rumah Alhamdulilah 11:51 kami sampai rumah
dengan drive tak toleh jenguk jenguk kat belakang takut beb
aku cuma risau kalau jalan keluar tu tempat selalu tutup bukan apa
kalau tutup mana mau pusing dah ler tak reti sangat jalan kat situ and
harus kena elak jalan depan sepital sultan ismail situ jalan sunyi beb
jalan menuju ke Ponderosa lagi bertambah seremmm jika-jika lalu kat
situ lepas tu ada yang "menompang" ohhh tidakkkkkkkk
kalau tumpang tidak apa tapi kalauuuu menganggu hah macam mana..??
bikin huru hara dalam kereta perghhhh tidak terbayang okey jangan dibayang
takut gak dah kol 12 lebih drive balik takut bukan apa sebab dulu yang kes
balik kol 3 pagi then kereta cina tu sebuk nak ikut-ikut urmmm apa-apa
ajek lah harap tidak akan berulang kembali susah lah bila road bully
nie ada atas jalan raya menyusahkan bila lah polis nak amek tindakkan
ekk buang negara lah bagi orang-orang spesis macam ginik yang taw nak
mengikut kemudian nak merompak bodoh kan mostly mereka ialah cina
grrr bodosss ajekkkk.....!!!
ingat malam tadi nak watch death bell 2 abis kol 2 pagi aduhaiiii mata plak
esok kerja mau tak stress tu pon tido kol 1 pagi mata dah macam panda
then pagi tadi susah nak bangun kuikuikuikui.....
semalam satu hari aku main game ehhh jap belom check..okey dahhh
soklan len bukan berkenaan produk aduhaiii si mamat sengal jai nie
plak tegur aku kat fb menyampah lahhh dah ler jenis tak reti bahasa
menyampah seyyy malas nak layannn arrrr suka hati ko lah nak balik
bila berapa hari bulan menyemak ajek nak bagi taw aku lantak ko lah
sebuk nak bagi taw kat cc lah masih kat kampung lah apa ingat aku heran
kalau pompuan lain boleh lahhh tapi bukan apa yekk....!!!!
nie yg menyampah nie nak jumpa2 plak eiiiii nak remove lah dari aritu
aku kata nak remove tapi aku tak remove pong...!!!! tak pe sat agik
lagik 2 or 3 hari aku remove dia menyemak ajekkk.....!!!
ko jangan nak membebel kata semua tak boleh lah ini lah itu lah boleh tak
suka hati aku lahhh eii bosan seyy aku dengan orang macam ginik...!!!
nak carik game sims 2 lah kat mana ada jual ek...???
finally aku remove gak mamat tu menyemak ajek dalam fb aku...!!

No comments:

Post a Comment