Wednesday 6 July 2011

♥ Dah ku Hagakkk ♥

Situasi sekarang nie *sila amek note cepat2*

Lelaki: Macam mana ehh nanti kat kpung dah tak boleh
berhubung lagi dah

Perempuan: Redha ajek

Lelaki: Nanti saya rindu msg awak

Perempuan: Merepek ajekkk

Lelaki: Betol la awak kalau sy nak sesuatu boley x


Perempuan: Errrkkkkk??

Lelaki: Saya nak no awak boleh

Perempuan: Maaf no saya peribadi tak boleh nak kasi

Lelaki: Awak nie semua tak boleh

Perempuan: Kalau awk benda yg awk x suka then org masih lagi
sebuk bertanya2 awak suka ke?

Lelaki: Sbbnya je masa sy leh bg taw awk x pe lah apa lah nasibkan nak
berkawan tp x siapa yg sudi

Perempuan: Kalau nak kawan just kat fb saja nak buat apa sampai
minta no

Bosan aku lah dgn lelaki @ jantan spesis macam ginik...!!!
sebuk nak tahu aku duduk mana kat mana semua apa masalah dia
tak payah lah sebuk2 nak taw aku pon tak sebuk2 nak tanya ko
lepas tu sebuk kata aku tak sudi nak kawan bodoh kan...???
lepas nie aku nak remove dia as my friend lah menyemak ajekk
orang macam gituk kat fb aku menyusahkan hidup aku ajek...!!!
dari tadi aku dah agak bila dia kata kat kampung dia tak de line
tenet lepas tu siap nak msg2 lah pahammmm sangatttt maksud dia
ellooo aku bukannya spesis pompuan yg suka-suka berikan number
phone kat jantan-jantan macam spesis ko lahhh hal peribadi aku tak
payah lahh sebuk nak kepoh2 nak tahu rimas tahu tak rimas....!!!
kalau nak kawan so kawan ajek lah boleh tak jangan buat aku rimas
lepas tu korang baca nie plakkk

Lelaki: Kan sy dah kata kat kmpg tak de line

Arghhhh kenapa lahhhh ko nie ekkk tak paham2 maksud aku nak suruh
aku cakap bahasa apa tamil hindu budha cina hokien france itali...??
sudahh lahhhh aku cukup tak suka kalau jantan2 dalam fb gedik2
minta no fon yulkkkssssss menyampahhh seyyy
suka nahhh cakap dengan aku semua tak bolehh ini tak bolehh
itu tak bolehhh weyyy suka hati aku lerr yang ko sebuk tu kenapa
ko kalau nak banyak cakap nak tergedik gedik ko pergi cari
pompuan lain kat fb yang sanggup layan karenah ko paham...!!!
sebuk nak tanya aku dah ada pakwe ke dah kahwin ke
aduhaiiii kalau aku dah kahwin tidak akan aku mengadap
fb baik aku mengadap muka laki aku menyemak betol lah
spesis manusia seperti ini meluat meluat meluat menyampah
tahu tak...!!! eiiiii stress aku lahhhh.........................................
aku nak remove dia....bye bye

No comments:

Post a Comment