Wednesday 20 July 2011

♥ Birthday Mum ♥


Happy Birthday Mum panjang umo murah rezeki sentiasa berbahagia
bersama kami sekeluarga...Anak mum yang nakal & degil nie selalu tak
dengar kata mum selalu marah-marah *kesat air mata*
tengah malam tadi kol 12 lebih aku use iphone untuk play lagu birthday
sambil tutup lampu then aku play again kali nie aku nyanyi aku
tengok mum kesat air mata hati aku turut sebak aku pon nangis kira
malam tadi aku tidur dalam tangisan aku tak taw kenapa hari nie
hati aku terlalu-lalu sebak *kesat air mata* laju saja airmata aku mengalir
kak eta nak buat pulut kuning tapi hati aku tetiba terlintas benda jahat
Ya Allah lindungi lah mum Ya Allah daripada terkena apa-apa perbuatan
yang tidak baik seyes tetiba hati aku terlintas begituk entah lah aku tak
taw kenapa hari nie aku macam malas nak pergi kerja malam nak duduk
rumah usik-usik mum ajek tapi aku kerja Ya Allah cepatkan lah masa berlalu
agar cepat aku balik seyes ari nie aku rasa masa macam lambat saja
abg han ajak keluar makan tapi aku tak pasti abg jan nak pergi ke tak
selalunya mereka tak mahu pergi mesti mum sedihkan aku tak nak buat
mum sedih hope mum bahagia disamping kami dan nanti malam kami
celebrate birthday mum bahagia bersama-sama. Ya Allah tak sabar rasanya
nak tengok wajah ceria, happy & bahagia mum pada malam nie cepat lah
masa ... Hati tolong jangan fikir yang bukan-bukan plss...tak tenang rasanya
nak buat kerja...sob sob sob...

No comments:

Post a Comment