Monday 11 July 2011

♥ Hitam arghhhhh ♥

Sob sob sob sob kulit aku dah gelapppp coz aktiviti semalam
kan aku dah habak maii yang aku kena jaga yayaz ikut
bek pergi sedili hah tu yang semalam malas giler beb nak
bangun pagi tapi bila fikir si adol tu gagahkan jugak diri pergi
so pergi naik prestige coz myvi bek tak muat sumbat-sumbat
barang aku duduk belakang dengan yayaz sambil feeling-feeling
wawawa sampai ajek first yayaz nak pergi laut padahal dorang
suruh breakfast kejap tapi yayaz nak pergi laut lepas tu yayaz
nak pergi kat meow kucing kat situ hehehehehe
cian beb kucing tu ada budak tu pergi amek dahan kayu cucuk
kat vontot kucing sampai tercirit-cirit kucing tu tak cukup
dengan itu siap makan sepak terajang semua lahhh
beketulan aku memang tak kasi yayaz pegang sebab kucing tu kotor
ada kudis-kudis bukan apa takut nanti berjangkit kan
bila dia nak pegang aku tak kasi cuma aku kasi dia tengok sahaja
suruh makan yayaz tak nak makan huhuhu tak taw nape
then lepas tu ramai-ramai turun mulakan acara budak-budak
so masa nak masukkan yayaz dalam laut yayaz tak nak siap angkat
kaki lagik sebabnya ada org tu tunjuk ikan sisa Nabi so yayaz macam
takut tu yang dia tak nak masukk dalam air huhuhuhu
paksa-paksa masuk angkat kaki yang boleh cuma cecah vontot kat
air lama-lama pujuk demi pujuk okey masuk suka siap main
lari-lari lagik adeyyy hilang babat-babat i wawawa
lepas tu masuk acara larian amek gula-gula orang dah lari yayaz
baru nak larik terkedek-kedek wawawa chomey taw....!!!
dapat number 2 tapi tak dapat hadiah sedih ajekk muka yayyaz
then sambung balik makan tengah hari kitaorang baring-baring
memang bawak tikar yayaz ajek tak baring tapi mengusik sana sini
wawawa lepas tu dah tukar baju semua apa lagik kali nie masuk
dalam laut main pasir habis basah kuyup si kenit dengan lumpur-lumpur
pasir melekat kat rambut kerja aku gak bersihkan si kenit
lepas tu main air larik-larik suka aku memang jaga tak kasi ke tengah
laut yang aku peliknya makbapak syok main game yang dianjurkan
anak dibiarkan kat laut budak kenit2 tu baya-baya Umairah buatnya
ke tengah laut siapa yang melalak tak berlagu hairan aku seyy
dorang tak sayang anak ker?? kalau aku tidakk aku lebih rela tak main
game daripada anak-anak aku terbiar kat laut huhuhu...!!
lepas ajek dah habis bek suruh aku mandikan yayaz apa lagik
mula-mula tak nak mandi slow slow aku kasi dia air last-last
suka tu pon nak bersihkan rambut cepat-cepat takut dia lemas ke
lama-lama suka plak aduhaii kenit-kenit siap kan semua
aku dah cakap dengan sis tak nak kasi dia turun laut lagi sebab
dah bersihkan mata dia pon nampak dah kuyu penat apa sebab
malam tu tido kol 11 lebih pepagi kol 6:30 bangun lagi pulak masa
otw tu dia tak tido pon yayaz selalu tido kol 10 pagi sampai kol 1 or 2 ptg
tengah yayaz syok-syok berfeeling-feeling dengan milk boleh plak
hujan kelam kabut seyy aku angkut dia bawak masuk pondok
dengan didi manakala sis dengan babam kemas-kemas barang nak
masuk dalam bonet kereta huhuhuhu masa tu yayaz berdiri atas kerusi
aku tengok-tengok sekeliling lahh bila toleh balik yayaz tengah hisap milk
so aku duduk kasi dia hisap tengah-tengah syok dia minum sampai
habis nampak cow jalan kebetulan masa nak mandikan dia nampak
cow yang sedihnya yayaz panggil cow tu meow wawaw besarnya meow
so cow-cow tu tak bertuan kot sebab macam terbiar aku rasa macam
sereeemmm cikit ahhh coz mana taw tetiba cow tu mengampiri ker
macam mana aku nak larik dengan yayaz lagik dengan budak-budak
so lepas dah tengok cow hujan makin lama makin lebat so lepas minum
milk aku macam nyanyi-nyanyi dengan yayaz pap diam ajek tengok
tengok wahhh sleep si kenit nie okey lah dah penat kilat pon
boleh tahan gakkk so ada kawan bek tegur nape tak nak masuk
dalam kereta aku cakap tak apa lah tapi bila kilat makin kuat
siapa berani weyyy nak dukung anak so aku cakap dengan sis aku nak
masuk dalam kereta so aku dengan didi masuk dalam kereta bila
duduk dengan yayaz macam tak kena so disebabkan dah tak banyak
barang maka aku letak bantal baring kat belakang dengan yayaz
atas badan aku huhuhuhu sepanjang perjalanan yayaz sleep atas badan
aku dengan aku sekali tido tapi tangan tak terlepas lah pegang yayaz
haishhh bila ada yayaz tido aku tak lena sangat mesti akan terbangun
tak pon bila jalan tak rata mesti pegang yayaz kuat-kuatt kiut seyyy
kenit tido sis call mum then babam suruh cakap dengan mum yang dia
tidur padahal tak tidur tu hehehhe gedikknya si babam nie...!!
bos bek orang japan nama dia Iwama disebabkan sis asyik terlupa
nama dia maka sis panggil dia Himawaree adik Sinchan wakkakakkaa
sporting seyy orangnya semua game orang besar dia main dengan
semangat & jayanya tak sombong orangnya peramah disebabkan
dia tak taw bahasa Malay maka tak ada siapa yang melayan dia
means berbual dengan dia maka dia pon layan perasaan sendiri
hehehe bukan tak nak berbual dengan dia tapi aku sebuk layan anak okey..!!
seyes dah hitam balik uwaaa sedihhhnyaaa nak putih balik susah makan
masa makan bulan next month dah pose dah nak raya alamak kad
pose aku belom buat lagik ahhh macam mana nie...????
tak pe nanti aku buat slow-slow lahhh tunggu ehhhh kad raya
khas grr kena cari balik gambar coz gambar yang aritu carik
dah hilang sob sob sob and nak mencari ringtone pose & raya
buat sekali senang so nanti just change sahaja wawawa tak sabo
biskut hello panda aku hancur sob sob sob adeyyy penat okey
balik kol 4 lebih terus tido selepak-lepaknya tengah sedap-sedap
tido tetiba iphone aku berbunyik bek tanya hanset dia ada tak
dah merapu carik nasib baik jumpa so aku sambung tido taw-taw
pak tam kejut ajak pergi makan sebelah aku si didi entah bila masa
dia ada kat sebelah pon aku tak tahu hehhehee....!!!
balik dari makan usik-usik pelok-pelok mum semua ajak babam
tengok tv kol 11 lebih sambung balik tido sangat penattttt.......!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment