Thursday 21 July 2011

♥ Celebrate Birthday Mum ♥

okey baru ada kesempatan nak story aduhaii susah benar
ye lor semalam aku tak kerja MC sakit kepala siakkk
so nak story celebrate birthday mum aku balik awal tu
before 6 pm balik siap-siap tukar baju semua kemudian tunggu yang
lelain semua dah cung-cung pergi makan kat senai makanan
Japaneses sedap hoccay masa memula potong cake duluk
Alhamdulilah niat jahat aku tak betol so nanti aku nak kena buang
apa yang niat jahat aku tu karang akan jadi isu bebeh...!!!
so lepas semua apa lagik start lah masak payaz nampak api ajek
terus melalak-lalak takut aduhaiii macam apa seyy sebab bebaru kot
tu yang dia macam takut hehehhehe
disebabkan baju aku nampak aku punya tut so dorang ada apron untuk
elakkan baju terkena so benda alah tu jugak selamatkan aku dari nampak
ehem-ehem selama nie aku tak reti gunakan chopstick tapi boleh plak
tetiba aku jadik pandai gunakan wahhh terlebih sudahhh hehhehehe
nasib baik sepanjang yang dia masak okey sedap tak bau hamis lah
kalau tak mesti mum tak boleh nak makan taw sob sob sob
selama nie i tak makan ikan salmon tapi disebabkan orang tu pandai masak
so i boleh makan heheh gedik nya...!!!
aku langsung tak sentuh nasi so just makan lauk sahaja adeyyy susah beno
nak berdiet lahhh nasib nasib urmmmm apa2 ajek lahhhh
last-last just post kat fb semua gambar berkaitan makan saja
tak masukkan gambar family malas lah orang sebuk nak menyebuk
kat fb aku so aku dah tak kuasa nak letak gambar family okey apa kasi org
tengok and terliur hahhaha jahat kan..??
lelagi kalau orang itu pregnant muahahha notty lahh plakk buwekk
boleh plak aku lupa mau cas battery camera kesudahannya use iphone
ajek silap-silap boleh tergoreng iphone muahahhahaha sayang bebe
yang kiutnya si upin ipin nenek blow candle mereka join sekaki hehhe...
chomey sangattt sangggattttt Alhamdulilah kami adik beradik berkumpul
menyambut birthday mum dan Alhamdulilah semuanya tak outstation...
okey aku mau edit ayat itu....

No comments:

Post a Comment