Monday 18 July 2011

♥ Baju Settle ♥

Okey semalam dah hantar baju jahit untuk raya dah settle
maybe list raya aku buat aritu tak semua akan tercapai
sebab hanya lens, cover lens & cases only tercapai hurmm
tak mengapa aku tak kesah semua itu...!!
okey Alhamdulilah baju dah hantar jahit dah settle karang 25.08
baru boleh amek huhuhu jahit just sepasang untuk pergi raya
tengok nenek ajek sebab entah tahun nie rasanya tak ada pergi
ke mana-mana kot sekadar tengok nenek ajek huhuhu
makin lama makin menjadi begini raya kami sekeluarga
dah macam tak beraya huwawawawa mum kata selagi ada
nenek selagi itu menempuh jammed untuk beraya tahun nie
rasanya abg han dah start kena kerja sama macam tahun lepas
urmm entah lah ekk tahun nie tema kami ialah kuning yipp yipp
sebelum tu kami bukan penyokong bersih yekk boleh plak dah ada
tema sekali bersih muncul dengan warna kuning apa jekkk
hampehh seyyy sian kat orang-orang yang bertemakan kuning
then masa ari khamis lepas sis tengok case kat Machines then dia
bekenan dengan selipar lepas tu dia kata nak beli selipar and ada gak
yang kiut tajah kat belalai dia kuar love chomeyy then ari sabtu tu aku
tanya lagik dia jadi ke nak beli then dia kata tengok lah nanti wawawa
tu maksudnya dia tak nak beli lah apa lagik...!!!
aku entah lah tapi aku nak membebel kata nak beli lens nak beli case
grr semua nak beli macam-macam tapi duit grr tak cukup...!!
urmm aku dah use case yang protect home button tapi yang hampeh
nya nampak buyuk and kembang semangkuk sob sob sob
aritu baik ajek kena cili kelam kabut bersihkan cepat-cepat nasib baik
iphone tak bikin masalah hehehhee....!!!
sekarang nie caps lock aku bikin giler bila aku tak use tulisan besar bila
use tulisan kecik sila geget-geget lappy nie haishhh dah ler mata mengantuk
dia buat hal macam gini mencik mencik mencik...!!! KKKKLLLLLNNNN

No comments:

Post a Comment