Saturday 9 July 2011

♥ Sabo ajek ♥

Semalam lepas balik dari holiday plaza petang kol 6 lebih
gitu pergi Masai nak bayar duit langsir then dari situ
terus pergi Kampung Melayu nak beli yong taw fooo
so pak tam tak perasan situ tak boleh potong then pak tam
potong kena tahan beb masa tu pak tam drive muchuk
kesalahan pertama dia kata number plate kereta aku tak boleh
weyy kalau BMW apa pasal pakai plate macam gitu tak tahan..??
nampak honda nak tahan sengal seyy gerammm ajek aku
abg han pakai matrix pon tak kena tahan selama nie
tak pernah kena tahan kononnya kalau hantar puspacom
tak lepas lahh weyy suka hati aku ler kereta aku janji tak
menyusahkan penggunakan jalan raya lain sudah lerrr taw lerrr
number plate aku lawoooooo.....!!!!! then dia tahan kekonon
sebab number plate dengan double line ajek itu saja geramm tak..??
dia mintak lesen si payaz dah melalak-lalak takut orang amek
baba dia sampai meronta-ronta entah cara dia macam semacam
maybe nak d*** kot sebab orang kata jangan letak d*** kat purse
letak dalam poket disebabkan tengok purse korang so dorang
tak akan minta giler kan...??? kereta BMW tak nak tahan kalau
honda mereka tahan sekali Peugeot pon dorang tak tahan kan...??
then suruh pakai number plate yang jenis timbul buwekkkk
abis ramai yang pakai tak timbul tu ko tak nak pergi tahan ker???
eii stressnya aku bosan bosan....!!! menyampah dengan spesis
yang taw tahan cuma nak kan d*** geram okey....!!!
beb saat entry nie aku tulis aku dah masuk opis dah amek tadi
tengok anak wawa euwww chantek-chantek seyyy mata biru
seekor tu kaki dia putih chomeyyy macam nak geget-geget ajekk
pe hal minah giler tu msg aku kat fb kata rindu kat aku dengan sis
kemudian sentiasa mendoakan weyyy mangkuk kalau bukan sebab
ko dengan keluarga ko hidup family aku tak akan kena kacau
sampai ko dengan mak ko yang sama-sama banggang tu
buat mum pe hal...??? apa ingat mum nie apa patung sesuka hati
ajek nak bikin-bikin bangsat....!!! serius marah dan geram aku pada
dia and keluarga dia tak pernah reda tak pernah surut kita tolong dia
sedap-sedap amek kesempatan GO TO THE HELL lahhh....

p/s: wedding tu tak jadi pergi, ipad tak jadi beli & esok kena bangun
pagi ikut bek pergi sedeli kota sebab nak jaga payaz huhuhu...

No comments:

Post a Comment